واتس‌اپ تعداد افراد مجاز برای تماس ویدیویی گروهی را تا 8 نفر افزایش می‌دهد

این روزها با توجه به شیوع ویروس کرونا و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، ارتباط آنلاین با دیگران از طریق تماس‌های ویدیویی اهمیت زیادی پیدا کرده است. مایکروسافت و گوگل هرکدام پلت‌فرم‌های خودشان را برای این منظور دارند، اما واتس‌اپ هم می‌خواهد به این بازی ملحق شود.

این شرکت می‌خواهد تعداد افراد مجاز برای چت گروهی ویدیویی را تا ۸ نفر افزایش دهد. این قابلیت هم‌اکنون در حالت آزمایشی و بتا قرار دارد، اما تست‌کنندگان می‌توانند آن را روی iOS و اندروید دانلود و امتحان کنند.

اوایل این ماه، واتس‌اپ تعداد افراد مجاز برای تماس‌های ویدیویی را تا ۴ نفر افزایش داد و حالا تصمیم دارد این تعداد را دو برابر کند. البته با توجه به اینکه قابلیت مذکور فعلا در مرحله آزمایشی است، ارایه آن برای همه کاربران ممکن است کمی طول بکشد. همچنین برای نسخه‌های قدیمی اپلیکیشن، محدودیت افراد همچنان وجود دارد.

با در نظر گرفتن اینکه فیس‌بوک اپلیکیشن واتس‌اپ را به‌عنوان یک سرویس پیام‌‌رسان برای تماس با نزدیک‌ترین دوستان و اعضای خانواده قرار داده است، افزایش تعداد افراد مجاز برای تماس‌های ویدیویی احتمالا به افراد بیشتری اجازه پیوستن به دورهمی‌های از راه دور را خواهد داد. البته این پلت‌فرم بعید است که در حال‌حاضر بتواند جایگاه برنامه‌هایی مانند Zoom یا گوگل Meet را متزلزل کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH