وقتی وان مکس احساساتی می‌شود…(مصاحبه با برنده جام زیبایی ITResanCup)

HTC One Max

چند روز پیش جام قهرمانان آی‌تی‌رسان به پایان رسید و حال قصد داریم تا مصاحبه‌ای کوتاه با اچ‌تی‌سی وان مکس، برنده جام زیبایی این سری از مسابقات داشته باشیم تا شما هرچه بیشتر با یکی از برندگان ITResanCup 2014 آشنا شوید. پس در این 10 سوالی با ما همراه باشید!

1- لطفا خودتان را برای خوانندگان بیشتر معرفی کنید.

با سلام و عرض ادب، وان مکس هستم، فبلتی خاص از اچ‌تی‌سی که زیباییم در تایوان زبان زد خاص و عام است!

2- کمی از مسابقات خود در این جام بگویید.

در مرحله گروهی با سه فبلت لومیا 1520، اسند میت2 و فون‌پد نوت6 هم‌گروه بودم! نمی‌توانید بگویید که گروه آسانی بوده زیرا همین لومیا 1520 که قهرمان جام شد در گروه من قرار داشت و اتفاقا من هم تنها بازی با همین مدل را واگذار کردم و با غلبه بر نمایندگان ایسوس و هواوی وارد مرحله نیمه نهایی شدم! در این مرحله بازی دشواری مقابل گلکسی نوت3 داشتم و نتوانستم توانایی هایم را به رخ بکشم و به همین جهت بازی را واگذار کردم و در دیدار رده‌بندی نیز مقابل اکسپریا زد اولترا تن به شکست دادم!

3- سخت‌ترین مسابقه‌ای که برگزار کردید، کدام بازی بود؟

شاید همه بر این باور باشند که بازی مقابل ابر قدرت‌های رده فبلت‌ها جز سخت‌ترین بازی‌هایم به حساب می‌آید اما باید اذعان کنم که بازی آخرم در مرحله گروهی مقابل فون‌پد نوت6 بسیار رقابت دشواری بود! من با 3 امتیاز در رده سوم جدول قرار داشتم و این بازی آخرم بود و نماینده ایسوس نیز از همان ابتدا با حمله‌های طوفانیش مرا شگفت زده کرد! اما خوش حالم که توانستم او را شکست دهم و به مرحله بعدی رقابت‌ها پا بگذارم!

4- فکر می‌کنید پس از شما، کدام گوشی لیاقت در دست گرفتن جام زیبایی را داشت؟

اکسپریا زد اولترای کمر باریک هم می‌توانست پس از من برنده جام زیبایی باشد! البته فقط از لحاظ زیباییش و نه طراحی! چون اسپیکرهایش در جایی قرار گرفته که مدام دست شما بر روی آن است و صدا به صورت واضح شنیده نمی‌شود! بالاخره هر خوشگلی یک عیبی نیز دارد! البته خودم از آن دسته از خوشگل‌ها هستم که بی عیب و نقصم!

5- اما به نظر من وان تاچ هیرو هم می‌توانست برنده جام زیبایی باشد! نظر شما چیست \؟

بله خب هیرو نیز جذابیت‌های خودش را داشت اما تجربه به من نشان داده که شما ایرانی‌ها اصولا به مدل‌های تازه وارد روی خوشی نشان نمی‌دهید و تنها به دنبال زرق و برق و نام و نشان گجت‌ها هستید و نمی‌گذارید این تازه واردها هم خودی نشان دهند!

6- زشت‌ترین فبلت را کدام مدل می‌دانید؟

راستش را بخواهید همه از دوستانم هستند اما اصلا از قیافه میت 2 خوشم‌نیامد! نمیدانم چرا به دل نمی‌نشیند! البته نباید از قیافه تکراری گلکسی نوت3 هم گذشت! واقعا نمی‌دانم چرا سامسونگ فقط به فکر باطن گجت‌هایش هست و ظاهر را نادیده می‌گیرد!

7- مثل اینکه شما هم مثل لومیا 1520 دل خوشی از نماینده سامسونگ ندارید!

ای بابا! خب آن چه که عیان است چه حاجت به بیان است؟! عالم و آدم می‌دانند که سامسونگ در زمینه طراحی مقابل کارنامه خود عدد صفر را می‌بیند! بیچاره خودش هم ازظاهر تکراری و زشتش خسته شده! البته نباید از حق هم گذشت که از نظر کارایی، نوت ۳ یکی از بهترین‌های  دنیاست!

8- به نظر شما نوکیا لومیا 1520 شایسته قهرمانی در این مسابقات بود؟

داغ دلم را با این سوالت تازه کردی جوان! لومیا 1520 کمی مغرور است اما از حق نگذریم لیاقت قهرمانی را داشت هر چند که خودم را بیشتر از او شایسته می‌دانستم! من با این چهره زیبایم، با این اسپیکر‌های رویاییم، با بدنه بسیار با کیفیتم، با آن حسگر اثر انگشتم که همچون تک خالی گوشه‌ لبانم است، با کلی ذوق و شوق پا به این رقابت‌ها گذاشتم اما مردمان شما فقط به خاطر اینکه سخت‌افزار به روزی در تن و بدنم نیست به من پشت کرده و و مرا تنها گذاشتند! بغض گلویم را گرفته! هرگز مردمان شما را نمی‌بخشم زیرا مرا سرافکنده کردند! پاهایم سست شده و دیگر یارای بازگشت به وطن را ندارم! با چه رویی به آغوش گرم برادرم بروم و بگویم که نتوانستم همچون او جام قهرمانی را بالای سر ببرم…؟

9- داداش حالا عیبی نداره مرد که گریه نمی‌کنه! ایشالا سال بعد!

نه گریه نمی‌کنم! اکنون حس و حال لومیا 1020 هنگام حذف شدنش در مرحله گروهی جام قبلی را درک می‌کنم! او نیز قربانی همین مردمان بی رحم شما شد زیرا با آن همه قابلیت منحصر به فرد تنها به خاطر اینکه سخت‌افزار به روزی نداشت حذف شد! مشکلی نیست، شکست مقدمه پیروزی‌ست! من هم از این ماجرا درس گرفته‌ام و در جام آتی این نکات را به برادرانم گوش‌زد خواهم کرد!

10- و سخن پایانی‌تان؟

صحبت خاصی ندارم! از شما و همکارانتان بابت برگزاری چنین مسابقاتی سپاسگزارم، همچنین از تمام هواداران خود که علیرغم سخت‌افزار نه‌چندان قوی‌ام مثل بعضی‌ها مرا تنها نگذاشتند صمیمانه تشکر می‌کنم؛ امیدوارم که در جام بعدی نمایندگان اچ‌تی‌سی تمامی جام‌ها را درو کنند!

ITResancup-and-aawaat3

10 در مورد “وقتی وان مکس احساساتی می‌شود…(مصاحبه با برنده جام زیبایی ITResanCup)”

  1. این دوستی که میگن طراحی نوت 3 خلاقانس یکم راجب خلاقیت اگه میشه توضیح بدن تا ما هم با خلاقیت و نواوری آشنا بشیم!

  2. آقا فکر کنم همه این نظرم داشتند که اچ تی سی جز زیبایی چیزی نداشت که به عنوان نوآوری رو کند!خوب قبول ولی اینجا دست آی تی رسان برای خیانت به سامسونگ رو میشود!!!آقا چرا شما اینکه نوت3 طراحی تکراری داره رو همش توی سرش زدید درحالیکه وان مکس هم همون طراحی تکراری وان رو داشت؟چی شده زیرمیزی قبول نمیکنم چون باید تقاص پس بدید؟ حالا بگذریم خود اچ تی سی وان مکس هم قبول کرد که نوت3 از نظر نوآوری بهترینه؟!اما مثل اینکه لوبیای نوکیا و شما قانع نشدید. که پیروزی در بخش نوآوری رو به جی فلکس آلجی دادید!چرا؟چون فقط تو ظاهر نوآوری داشت ولی باطنش چیزی خاصی نداشت؟؟عزیزان من گول ظاهر رو نخورید!می‌گفتند مردم عقلشان به چششونه ولی ای تی رسان با همه بله با ما هم بله؟؟؟

  3. فخ فخ مفففف! (صدای گریه!)
    اینجاش رو که خوندم:

    هرگز مردمان شما را نمی‌بخشم زیرا مرا سرافکنده کردند! پاهایم سست شده و دیگر یارای بازگشت به وطن را ندارم! با چه رویی به آغوش گرم برادرم بروم و بگویم که نتوانستم همچون او جام قهرمانی را بالای سر ببرم…؟

    9- داداش حالا عیبی نداره مرد که گریه نمی‌کنه! ایشالا سال بعد!

    نه گریه نمی‌کنم! اکنون حس و حال لومیا 1020 هنگام حذف شدنش در مرحله گروهی جام قبلی را درک می‌کنم! او نیز قربانی همین مردمان بی رحم شما شد زیرا با آن همه قابلیت منحصر به فرد تنها به خاطر اینکه سخت‌افزار به روزی نداشت حذف شد! مشکلی نیست، شکست مقدمه پیروزی‌ست! من هم از این ماجرا درس گرفته‌ام و در جام آتی این نکات را به برادرانم گوش‌زد خواهم کرد!

    )) اشکم درومد!
    یاد این حرف اچ تی سی وان افتادم که تو مصاحبه گفت:

    – فکر می‌کنید برنده جام قهرمانان آینده، کدام گوشی بشود؟

    نظر دادن برای این موضوع هنوز زود است چرا که تا آن زمان گوشی‌های بسیار جدیدی وارد بازار خواهند شد که هنوز چیزی درباره آن‌ها نمی‌دانیم. اما امیدوارم باز یکی از محصولات اچ‌تی‌سی قهرمان شود!

    )) وان جان، آب قطعه!
    فعلا نوکیا شیره!!

  4. همه اینا تعصبه نوت۳ بهترینه
    ی قاب واسه بدنه ی لیبل واسه صفحه بندازید خیلی از این بهتر میشه من تو هر جایی که فک کنید از دستم افتاده هیچیش نشده بی خودی چرت و پرت نگید نتایج تست هارو که دیدین توت ۳ سره صفحه نمایش نوت ۳ سره قیافه سلیقه ای ولی به نظر من نوت ۳ سره پشتیبانی نوت ۳ سره فقط باطری جنس بدنه پایین تره که با اختلاف ۳۰۰ تومنی می تونی ی قاب ژله ای لیبل صفحه و ی باطری کمکی بخرید که خودم خریدم تو ماشین میزنم به شارژ وقتی تموم شد باطریو عوض می کنم در نهایت ۱۵۰ تومن ارزونتر در میاد ی سری قابلیت های جالب مث این که کنترل تلوزیون سنسور های هوایی میشه که بسیار جالب هستن
    بعد یذره به مزایای این گوشی نگاه کنید همش فقط پلاستیک پلاستیک پلاستیک پلاستیک
    در نهایت این که هنوز به پای ۵س نرسیده ولی خیلی از این برندای htc huwei nokia و …. سره

  5. ببینم الان چون نوت3 بدنش از پلاستیکه دیگه یعنی کارایی هاش به درد نمیخورن شما نوت 3 به اون زیبایی رو دیدین مخصوصا مشکیش تازه چه ایفون باشه چه وان مکس هکه ماها برای گوشی یه کیف میگیریم پس بدنه پلاستیکی و قیافه تکراری همش حرفه لطفا نظرات چرت خودتون رو روی متن ها اعمال نکنین

  6. از شما به خاطر برگذاری این جام متشکریم.واقعا لومیا 1520 لیاقت قهرمانی رو داشت.امیدوارم جام بعدی شما بین تبلت ها باشه با تشکر

  7. دیگه خیلی دارین از نوت 3 بد میگین ها!

    توی مصاحبه با 1520 هم همش گفتین نوت 3 اینجوری نوت3 اونجوری …!

    بابا ول کنین این حرف ها رو
    این متن ها رو باید کاملا بی طرفانه نوشت نباید از یکی خوب گفت از یکی بد
    لطفا عادلانه بنویسید

  8. به نظر من طراحی نوت3 خیلی خلاقانه هست و بدنش هم کیفیت قابل قبولی داره بهتر بود نظر شخصی خودتون رو اینقدر رو متن اعمال نمیکردین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH