در سال 93 تماس تصویری بگیرید! (شروع مجدد تماس تصویری رایتل)

1377451_739165362783502_96081065_n

یک خبر خوش برای دارندگان سیم کارت‌های اپراتور سوم تلفن همراه در آغاز سال نو شمسی که لحظاتی پیش از سوی این اپراتور اعلام شد و نوید بخش سالی نکوست، داریم!

بعضی‌ها خاطرشان هست که در ابتدای فعالیت رایتل، تماس تصویری برقرار می‌شد ولی پس از مدتی با مخالفت‌هایی روبرو گردید و به این اپراتور صدمه شدیدی وارد کرد. بسیاری از عاشقان تکنولوژی در این مدت دلسرد شده بودند و می‌گفتند اگر در نسل سوم تماس تصویری ممنوع شود، نسل چهارم هم حتما همین حالت است و علاقه‌ای به نسل چهارم نشان نمی‌دادند.

اما امروز بالاخره با تلاش و برگزاری جلسات مختلف با مسئولین مربوطه و علی رغم مخالفت‌های بسیار در مورد تماس تصویری رایـتل، از هم اکنون تماس تصویری رایتل قابل استفاده برای تمام مشترکین رایـتل است. امیدوارم کیفیت این تماس‌ها هم به اندازه شروع مجدد این سرویس ما را خوشحال کند. لازم به ذکر است هزینه تماس تصویری برای سیم کارت‌های دائمی 1.495 ریال و برای سیم کارت‌های اعتباری 1.995 ریال در هر دقیقه خواهد بود.

به نظر شما با این هزینه، تماس نصویری تبریک عید به این صورت مقرون به صرفه خواهد بود؟ آیا در ترافیک شب‌های عید رایتل قادر به ارائه کیفیت مناسب است؟

17 در مورد “در سال 93 تماس تصویری بگیرید! (شروع مجدد تماس تصویری رایتل)”

  1. راستش نمیدانم چه اتفاقی افتاده است .از انجا که از سیاست سردر نمی اورم راجع به ان چیزی نمینویسم اما انشا… که این دفعه این کار موقت نبوده و پروتکل لازم ان عملی شده باشد. دیروز ارتباط تصویری رایتل کار کرد و چواب داد .خدا کند دوباره قطعش نکنند. فقط یک چیز برای من جای سوال دارد .اگر هدف کنترل است .وقتی که سروری داخل ایران باشد که کنترل کردنش اسانتر از کنترل سرورهای خارجی و شبکه های اجتماعی که امکان ارتباط تصویری را دارند است

  2. خدا برکت بده تانگورو مجانی با تمام دنیا تماس تصویریی میگرم والا.به نظم یدونهadslبگیرید خودتونو خلاس کنید

    1. محمد سعید بهمنی

      متسافانه نمیتونید به صورت پیشفرض این کار رو کنید! باید از نرم افزارهای دیگه استفاده کنید!

  3. خیلی ببخشید به نظر من اگر ما درست استفاده کردن رو بلد باشیم کسی ما رو از چیزی منع نمیکنه…. مشکل از خودمونه ….

  4. یعنی مزحک تر و خنده دار تر از این نا مسئولان مذهبی ایران خدا خلق نکرده
    واقعا بعضی وقت ها از اینکه یک ایرانی متول شدم و دارم جایی زندگی می کنم که چنین موجوداتی زنگی می کنند خجالت می کشم از خودم

  5. به خدا عصر حجر نیست ما داریم تماس های تصویری مونو با اسکایپ رایگان برقرار می کینم با دوستان ! تازه الان اکثر گوشی های هوشمند موجود در بازار تماس تصویری تحت شبکه رو بخاطر هزینه بسیاربالا و قدیمی بودن و منسوخ شدن این فناوری و آمدن نرم افزارهای رایگان مکالمه دیگه پشتیبانی نمیکنه! مثل گوشی xperia z1 من ! بجای این کارها قیمت اینترنت رو که مدیرعامل رایتل از برج8 قول کاهش 50% قیمتهاشو داده ارزون کنید! الان همه کارها با اینترنته! 16aban92:وعده کاهش چشمگیر قیمت اینترنت رایتل تا یک ماه آینده , آخه مگه چه خبره ما برای 1گیگ اینترنت 128کیلو بیام 13250تومان پرداخت کنیم! من 4تا سیم کارت رایتل اعم از دایمی و اعتباری دارم ولی بخاطر همین قیمتهای بالای اینترنت کولشو خاموش کردم گذاشتم کنار.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH