گوژپشتی از شرق قاره کهن! (مصاحبه با جی‌فلکس برنده جام نوآوری ITResanCup)

LG G Flex

چند روز پیش جام قهرمانان آی‌تی‌رسان به پایان رسید و حال قصد داریم تا مصاحبه‌ای کوتاه با ال‌جی جی‌فلکس، برنده جام نوآوری این سری از مسابقات داشته باشیم تا شما هرچه بیشتر با برندگان ITResanCup 2014 آشنا شوید. پس در این 10 سوالی با ما همراه باشید!

1- لطفا خودتان را برای خوانندگان بیشتر معرفی کنید.

با این ظاهر خاصم فکر نکنم کسی مرا نشناسد! نامم جی‌فلکس است و من متفاوت‌ترین فبلت حاضر در جام قهرمانان آی‌تی‌رسان بودم!

2- کمی از مسابقات خود در این جام بگویید.

در مرحله گروهی با گلکسی نوت3، اکسپریا زد اولترا و آلکاتل وان‌تاچ هیرو هم گروه بودم که تنها با یک پیروزی مقابل هیرو و با کسب 3 امتیاز از 3 بازی نتوانستم آنگونه که باید و شاید توانایی‌هایم را به رخ بکشم! و در همان مرحله گروهی وداعی زود هنگام با جام قهرمانان آی‌تی‌رسان داشتم! جا دارد همین جا از هواداران خودم گلایه کنم که چرا من را در این گروه سخت و حساس تنها گذاشتند!

3- سخت‌ترین مسابقه‌ای که برگزار کردید، کدام بازی بود؟

مسابقه با اکسپریا زد اولترا از همه سخت‌تر بود! زیرا هر دو با یک برد و یک باخت و تنها 3 امتیاز پا به میدان گذاشتیم و مسلما برنده آن دیدار راهی مرحله نیمه‌نهایی می‌شد که متاسفانه علیرغم توانایی‌هایم که کمی هم به حریف می‌چربید، نتوانستم از سد زد اولترا بگذرم!

4- فکر می‌کنید چرا این جام را به شما داده‌اند؟

خب من نخستین گوشی سطح بالا و پرچمدار هستم که طراحیم از آن حالت تخت و یکنواخت بقیه پرچمدارها کمی فاصله گرفته است! پشت بدنه‌ام منحنی شکل بوده و همچنین قابلیت خود ترمیمی هم دارم! همه‌ این‌ها به همراه امکانات خوب و خاص ال‌جی که در وجودم نهادینه شده است، باعث شد تا برنده جام نو‌آوری شوم!

5- به نظرتان پس از شما، کدام فبلت لیاقت در دست گرفتن جام نوآوری را داشت؟

به شخصه معتقدم که تنها فبلت حاضر در جام بودم که نسبت به بقیه خاص‌تر، زیباتر و خلاقانه‌تر طراحی شده بودم. همچنین برخی قابلیت‌های خاص ال‌جی نیز در من وجود دارد که دیگران از آن بی‌بهره‌اند! پس از من نیز مدلی همچون لومیا 1520 نیز می‌توانست برنده این جام باشد!

6- به نظر شما دلیل اصلی ناکامی‌تان در این رقابت‌ها چه بود؟

من در گروه سختی قرار گرفته بودم! آلکاتل وان‌تاچ هیرو کمی ناشناخته بود و به همین دلیل طرفدار آنچنانی نداشت و نمی‌توانست رقیبی سرسخت برای من باشد اما دو رقیب سرشناس و مدعی قهرمانی با نام‌های گلکسی نوت3 و اکسپریا زد اولترا نیز در همان گروهی بودند که من در آن قرار داشتم. خب بازی مقابل این دو بسیار سخت و دشوار است اما نه در حدی که با این اختلاف‌ها بازی را واگذار کنم! واقعا هواداران مرا که در گروه سختی همچون این گروه حضور داشتم، تنها گذاشتند و همین امر باعث شد که نتوانم از گروه خودم صعود کنم!

7- به نظر شما آیا واقعا حق لومیا 1520 بود که در این جام قهرمان شود؟

من ایشان را از نزدیک ندیده‌ام و مسابقه‌ای هم با او برگذار نکرده‌ام، در نتیجه نمی‌توانم به طور دقیق نظر بدهم اما یک مسابقه حساس با نوت3 برگذار کردم و با او آشنایی کامل دارم و می‌دانم که این مدل لیاقت قهرمانی را داشت! با این حال احتمالا 1520 که تا مرحله فینال بالا آمده، لایق قهرمانی بوده است!

8- فکر می‌کنید خوش شانس‌ترین فبلت حاضر در جام، کدام مدل است؟

چه سوال جالبی! به نظر من اچ‌تی‌سی وان‌مکس بسیار خوش ‌شانس بود! زیرا تنها با 2 پیروزی در 5 دیدار توانست مقام چهارمی جام و همچنین جام زیبایی را بالای سر ببرد!

9- دوست داشتید در گروه A رقابت‌ها قرار می‌گرفتید؟

 دست بر روی دلم نگذار! اگر در گروه A قرار داشتم با توجه به استقبال خوب هواداران از لومیا 1520 بازی مقابل او برایم سخت می‌شد، البته با توجه به این خوش شانسی وان‌مکس، هیچ بعید نبود که حتی در مقابل او هم شکست بخورم! اما بدون شک می‌توانستم به عنوان فبلت دوم گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کنم!

10- و سخن پایانی‌تان؟

جا دارد از همین تریبون از هواداران خوب خودم که در این شرایط سخت مرا یاری کردند تشکر کنم! مطمئن باشند که در جام آینده ال‌جی با دستی پر وارد رقابت‌ها می‌شود! از شما هم ممنونم که چنین مسابقه‌ای را برگزار کردید، به امید قهرمانی  ال‌جی در جام آتی!

ITResancup-and-aawaat3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH