یک سونی دو آتیشه! (مصاحبه با اکسپریا زد اولترا برنده جام ارزش ITResanCup)

Xperia Z Ultra

چند روز پیش جام قهرمانان آی‌تی‌رسان به پایان رسید و حال قصد داریم تا مصاحبه‌ای کوتاه با اکسپریا زد اولترا، برنده جام ارزش این سری از مسابقات داشته باشیم تا شما هرچه بیشتر با برندگان ITResanCup 2014 آشنا شوید. پس در این 10 سوالی با ما همراه باشید!

1- لطفا خودتان را برای خوانندگان بیشتر معرفی کنید.

زد اولترا هستم، نماینده‌‌ای از سونی که لقب بزرگترین فبلت حاضر در جام به من تعلق گرفت.

2- کمی از مسابقات خود در این جام بگویید.

در مرحله گروهی با سه فبلت ال‌جی جی‌فلکس، گلکسی نوت3 و وان تاچ هیرو هم‌گروه بودم که با پیروزی در دو دیدار و کسب 6 امتیاز راهی مرحله نیمه‌نهایی شدم! در این بخش به لومیا 1520 برخوردم که علیرغم شایستگی‌هایم نتوانستم او را شکست دهم و سرانجام در دیدار رده‌بندی با وان مکس به نبرد پرداختم و با یک برد دلچسب توانستم مقام سوم این مسابقه را از آن خود کنم! شاید اگر در مرحله گروهی مقابل نوت3 کمی حرفه‌ای‌تر بازی می‌کردم، می‌توانستم صدرنشین گروه باشم و در دیدار نیمه نهایی به وان مکس برخورد می‌کردم که در این صورت می‌توانستم فینالیست شوم!

3- سخت‌ترین مسابقه‌ای که برگزار کردید، کدام بازی بود؟

بدون شک سخت‌ترین بازی‌ام در این جام مقابل گلکسی نوت3 از سامسونگ بود؛ جایی که در اکثر اوقات از حریف پیش بودم اما در انتها با اختلافی بسیار اندک بازی را واگذار کردم تا بار دیگر ثابت کنم که بازی 90 دقیقه است! اگر هوادارانم تا پایان مرا همراهی می‌کردند، ممکن بود حتی پیروز مسابقه باشم! اما افسوس…

4- فکر می‌کنید پس از شما کدام گوشی لیاقت در دست گرفتن جام ارزش را داشت؟

این جام برای آنهایی‌ است که امکانات قابل قبول در ازای قیمت مناسب ارایه می‌کنند که به شخصه معتقدم تنها خودم لایق در دست گرفتن این جام بودم! البته من مدت نسبتا زیادی‌ است که وارد بازار شده‌ام و در ابتدا برای خود برو بیایی داشتم و شما حتی با 2.5 میلیون تومان هم مرا به سختی می‌توانستید پیدا کنید! اما خب هر چه باشد من از فرزندان سونی هستم و توانستم در مدتی کوتاه، قیمت خود را به حدی برسانم که دیگر هیچ رقیبی برای رقابت بر سر جام ارزش نداشته‌ باشم!

5- بدترین قیمت را از آن کدام فبلت می‌دانید؟

وان‌مکس از دوستان خوب من است، ما در زمین مسابقه رقیب هستیم و در بیرون دوست‌های بسیار صمیمی! اما این رفاقت ما سبب نمی‌شود که من واقعیت‌ها را نادیده‌ بگیرم! حقیقتش را بخواهید وان مکس در ازای یک سری امکانات معمولی و نه‌چندان خاص در حدود 2 میلیون تومان جیبتان را خالی می‌کند که به نظرم اصلا منصفانه نیست! امیدوارم که وان‌مکس از صحبت‌هایم ناراحت نشود!

6- یک سوال فنی، واقعا چرا اسپیکر‌های شما در جای بدی قرار گرفته؟

راستش این موضوع برای خود من نیز سوال است! برادر بزرگترم یعنی اکسپریا زد، اسپیکر‌ها را در سمت راست قرار داده است که برای یک گوشی 5 اینچی کمی نامتعارف بود! زیرا همیشه دستان شما بر روی آن قرار دارد! حال در من، اسپیکر‌ها در بخش زیرین جای گرفته و از آنجایی که ابعاد به نسبت بزرگی دارم شما اکثر اوقات به صورت افقی با من کار می‌کنید و هنگام بازی کردن و یا فیلم دیدن دستان‌ شما برروی اسپیکر من قرار می‌گیرد و نمی‌گذارید صدایم به صورت واضح به همه برسد!

7- پس با این حساب سونی می‌خواسته ابروها رو درست کنه زده چشم‌ها رو کور کرده؟

بنده اجازه دادم که یک سوال فنی بپرسید اما اجازه نمی‌دهم مرا به حاشیه ببرید! چقدر زود پسرخاله‌ می‌شوید شما ایرانی‌ها! بنده زیبا که هستم! غواص هم که هستم! کلی امکانات دیگر با قیمتی مناسب دارم، کمر باریک هم که هستم، دیگر چه می‌خواهید؟ این ضد آب بودن خرج زیادی بر دست سازنده‌ام گذاشته به همین دلیل اسپیکر و پورت‌هایم کمی برای بقیه عجیب به نظر می‌رسد! آن‌ها که ضد آب نیستند بدانند چه می‌گویم…!

8- به نظر شما آیا واقعا حق لومیا 1520 بود که در این جام قهرمان شود؟

با تمام احترامی که برای هواداران نوکیا قائلم، باید عرض کنم که اصلا حق ویندوزفون نبود که قهرمان شود! دوست داشتم که همچون جام قبلی یکی از نمایندگان اندروید قهرمان می‌شد! ما اندرویدی‌ها خودمان با یکدیگر کمی رقابت داریم اما هیچ‌گاه نباید پشت هم را خالی کنیم و اگر گوشت هم را بخوریم استخوان یکدیگر را دور نخواهیم ریخت!

9- فکر می‌کنید برنده جام قهرمانان آی‌تی‌رسان بعدی کدام مدل بشود؟

مطمئنا دوست دارم یکی از نمایندگان سونی قهرمان شود! واقعا این هواداران پر شور سونی پس از دو دوره حمایت از برند محبوبشان لایق قهرمانی نیز هستند؛ اما به هر حال همان‌طور که پیش‌تر نیز گفتم، دوست دارم که یک مدل از خانواده بزرگ اندروید بر روی سکوی نخست قهرمانی قرار بگیرد.

10- و سخن پایانی‌تان؟

از همه هواداران خوب خودم، شرکت آوات و تمامی کسانی که به نوعی در برگزاری این جام دخیل بودند ممنونم! تا یادم نرفته این را بگویم که در دور قبلی مسابقات نیز جام ارزش به یکی از فرزندان سونی یعنی اکسپریا اس‌پی‌ تعلق گرفت که همین امر نشان از دقت سونی در تولید گجت‌هایی با امکانات خوب و قیمت مناسب دارد. امید دارم تا جام ارزش بعدی نیز به یکی از ماها برسد تا نشان دهیم که سونی در این عرصه بی رقیب است!

ITResancup-and-aawaat3

7 در مورد “یک سونی دو آتیشه! (مصاحبه با اکسپریا زد اولترا برنده جام ارزش ITResanCup)”

  1. خوبه والا همه دارن میگن دوست داشتم من برنده شم؟آخه گوشی عزیز وقتی توانایی نداری چرا الکی حرف میزنی؟فقط نوت3!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH