با برنامه Experience، حسی شبیه به کار با گلکسی S5 را در دیگر دستگاه‌های اندرویدی تجربه کنید

samsung-galaxy-s5-540x334

دیروز سامسونگ در بسیاری از فروشگاه‌های جهان به کاربران اجازه کار با پرچمدار خود را داده است. اولین کشورهایی که در آن گلکسی اس 5 در اختیار کاربران قرار گرفت، آمریکا و سوییس بودند. حالا برای آنهایی که فرصت چنین کاری را نداشتند و نتوانستند با یک گلکسی اس 5 واقعی از نزدیک کار کنند، این سازنده کره‌ای با برنامه‌ای به نام Experience به کاربران خود اجازه می‌دهد که در دیگر دستگاه‌های اندرویدی خود حسی شبیه به کار با گلکسی اس 5 را تجربه کنند.

البته انتظار نداشته باشید که با این برنامه دقیقا تجربه‌ای مشابه با کار با گلکسی اس 5 را داشته باشید. این اپلیکیشن فقط دوربین، S Health  و آلترا پاور سیو مود و دیگر ویژگی‌های منحصر بفرد این هوشمند را در اختیارتان قرار می‌دهد.

این برنامه را می‌توان از فروشگاه گوگل دانلود کرد. البته فقط روی اندروید 4.0 به بالا و رزولوشن حداقل 800×480 پیکسل، رم 1 گیگابایتی و پردازشگر 1.0 گیگاهرتزی کار می‌کند. این اپلیکیشن برای تبلتها بهینه نشده است.

سامسونگ گلکسی اس 5 را به طور رسمی  روز یازدهم آوریل در بسیاری از کشورهای جهان روانه بازار می‌کند. در ایران هم می‌توانید هفته پایانی فروردین منتظر این هوشمند باشید.

در زیر تصاویری از رابط کاربری این برنامه را می‌بینید.

1[divide]

2[divide]

3[divide]

4[divide]

5

2 در مورد “با برنامه Experience، حسی شبیه به کار با گلکسی S5 را در دیگر دستگاه‌های اندرویدی تجربه کنید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH