تصاویر مربوط به نخستین گوشی سامسونگی با دوربین سلفی پاپ‌آپ منتشر شد

اگرچه سامسونگ در زمینه به‌کارگیری طرح‌های جدید یا حتی آغاز رویه‌های نو (که بعدها به استاندارد صنعتی تبدیل می‌شوند) ابدا بی‌تجربه نیست؛ اما غول کره‌ای کماکان از به‌کارگیری چندین سبک طراحی از جمله دوربین سلفی پاپ‌آپ امتناع نموده است. با این‌حال تصاویر اخیرا لو رفته از تغییر چنین رویکردی حکایت دارند؛ چرا که به‌نظر می‌رسد سامسونگ بر روی نخستین گوشی خود با دوربین سلفی پاپ‌آپ کار می‌کند.

منبع منتشرکننده این تصاویر یک خبرچین سریالی با شناسه OnLeaks@ است و این‌بار وی با فرد دیگری به نام Pigtou همکاری نموده است. بر اساس سبک طراحی نمایش داده شده در تصاویر به‌نظر می‌رسد که گوشی آینده سامسونگ (که هنوز نام آن اعلام نشده است) احتمالا یک دستگاه میان‌رده مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. این هندست مجهز به یک نمایشگر تخت با اندازه تقریبی 6.5 اینچ است و حاشیه تحتانی نمایشگر آن در مقایسه با سایر حواشی اطراف صفحه‌نمایش نسبتا ضخیم‌تر است. پنل پشتی دستگاه خمیده بوده و از 3 سنسور دوربین در کنار یکدیگر همراه با 1 فلاش LED و اسکنر اثرانگشت میزبانی می‌کند. ابعاد دستگاه معادل 183.5 در 77 در 9.2 میلی‌متر است که با احتساب بیرون‌زدگی ماژول دوربین، ضخامت کلی دستگاه به 9.7 میلی‌متر خواهد رسید.


قسمت تحتانی گوشی از یک درگاه USB Type-C میزبانی می‌کند و شبکه اسپیکر همراه با یک میکروفون در طرفین این درگاه قرار دارند. موضوع شگفت‌آور این‌که سامسونگ در این محصول از جک صوتی هدفون بهره نگرفته است. اما به‌نظر می‌رسد که درگاه مادون‌قرمز در بخش فوقانی گوشی تعبیه خواهد شد. دوربین پاپ‌آپ فاقد هرگونه افزونه جذاب یا حتی فلاش LED است؛ امکاناتی که پیش‌تر بعضا شاهد به‌کارگیری آن‌ها توسط سایر تولیدکنندگان بودیم. هنوز مشخص نیست که این محصول یک گوشی 5G یا 4G خواهد بود. با این‌حال یقینا سامسونگ بدون کوچکترین محدودیتی می‌تواند هر 2 ورژن 4G و 5G این هندست را روانه بازار نماید.

شما در خصوص نخستین گوشی سامسونگی با دوربین سلفی پاپ‌آپ چه عقیده‌ای دارید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH