مایکروسافت می‌گوید مغز شما هنگام کار با سرفیس Neo فعال‌تر خواهد بود

براساس آنچه که ما در بسیاری از پروژه‌های تحقیقاتی مایکروسافت در گذشته دیده‌ایم، این شرکت تست‌های گسترده‌ای را روی تکنولوژی‌های‌ جدیدش انجام می‌دهد و زمانی که پای ارگونومی دستگاه‌ها به میان می‌آید، از مهندسان خود می‌خواهد که یک فرم فکتور بهینه برای آ‌ن‌ها طراحی کنند.

حالا یک ویدیوی جدید توسط وب‌سایت WalkingCat لو رفته که نشان می‌دهد دستگاه‌های سرفیس Neo و سرفیس Duo، کار اسکن مغز و الکترومیوگرافی انجام می‌دهند. الکترومیوگرافی، فعالیت الکتریکی بازوهای شما را چک می‌کند تا ببیند آیا نگه داشتن دستگاه‌های سنگین با نمایشگر دوگانه، چه میزان فشار روی بازوهایتان وارد می‌کند.

اسکن مغز نیز قابلیت بسیار هیجان‌انگیزی است و کارشناس ویدیو ادعا می‌کند که مشاهده داده‌ها روی دو نمایشگر بدین معنی است که شما از بیشتر قسمت‌های مغزتان برای پردازش اطلاعات استفاده می‌کنید. هرچند که به نظر ما، نگاه کردن به دو نمایشگر گاهی‌اوقات بسیار حواس‌پرت‌کن و خسته‌کننده است.

همانطور که می‌دانید، سرفیس Duo (تصویر بالا، چپ)، اسمارت‌فون اندرویدی مایکروسافت مجهز به نمایشگر دوگانه است و سرفیس Neo (راست) هم یک تبلت ویندوز 10X با نمایشگر دوگانه است.

براساس شایعات، کار توسعه سرفیس Duo تا حد بسیار زیادی کامل شده و در آینده نزدیک روانه بازار خواهد شد، اما عرضه سرفیس Neo به خاطر مشکلاتی که با ویندوز 10X دارد ظاهرا تا سال 2021 به عقب افتاده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH