سامسونگ Galaxy J2 Core

شرکت سامسونگ از نسخه جدید اسمارت‌فون Galaxy J2 Core رونمایی کرد

شرکت سامسونگ از اسمارت‌فون Galaxy J2 Core (2020)در هندوستان رونمایی کرد. سامسونگ ظرفیت حافظه داخلی این تلفن را نسبت به مدل قبلی J2 Core به دو برابر رسانده و آن را با نام یک دستگاه جدید معرفی کرده است. از نکات قابل توجه درباره این گوشی می‌توان به استفاده آن از نسخه Go سیستم‌عامل اندروید اشاره کرد که برای اجرای اپلیکیشن‌هایی با مصرف کم منابع طراحی شده است.

سامسونگ Galaxy J2 Core

هندست Galaxy J2 Core (2020) همانند مدل قبلی از یک صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی با رزولوشن 540 در 960 پیکسل استفاده می‌کند. مشخصات رسمی درباره این تلفن نیز هیچ اشاره‌ای به حافظت نمایشگر توسط گوریلا گلاس نکرده است. البته، مدل 2018 این گوشی از شیشه محافظ گوریلا بهره می‌برد. در قسمت بالای پنل نمایشگر هم یک دوربین سلفی با کیفیت 5 مگاپیکسل قرار دارد. برخلاف تلفن‌های جدید و امروزی، هیچ حفره یا شکافی برای این دوربین وجود ندارد و این دوربین در حاشیه بالایی تلفن تعبیه شده است.

سامسونگ Galaxy J2 Core

در پنل پشتی Galaxy J2 Core (2020) یک لنز 8 مگاپیکسل با قابلیت فوکوس خودکار دیده می‌شود. این دوربین توانایی فیلمبرداری با رزولوشن 1080p و سرعت 30 فریم‌برثانیه را دارد.

ظرفیت حافظه داخلی در این مدل از J2 Core به 16 گیگابایت رسیده است که فقط 11.7 گیگابایت آن در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. مابقی ظرفیت توسط سیستم استفاده می‌شود. البته، این تلفن از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند ظرفیت حافظه ذخیره‌ساز را تا 256 گیگابایت افزایش دهند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید به وسیله قابلیت Smart Manager نسخه Go سیستم‌عامل اندروید، اپلیکیشن‌های تلفن را به کارت حافظه خارجی منتقل کنید.

سامسونگ Galaxy J2 Core

تلفن جدید کره‌ای‌ها از تراشه چهار هسته‌ای اگزینوس 7570 که در لیتوگرافی 14 نانومتری تولید شده است، برای پردازش اطلاعات بهره می‌گیرد. درون این تراشه چهار هسته Cortex-A53 برای امور پردازنده و یک واحد Mali-T720 برای پردازش گرافیکی قرار گرفته است. در کنار این تراشه نیز فقط یک رم 1 گیگابایتی قرار دارد که چندان هم جالب به نظر می‌رسد. وظیفه تامین انرژی سخت‌افزار گوشی سامسونگ برعهده یک باتری 2600 میلی‌آمپری بوده که توانایی نگه‌داری شارژ تا 14 ساعت در هنگام وبگردی با اینترنت LTE را دارد. این توانایی در هنگام استفاده از وای‌فای 2.4 گیگاهرتز کمی بیشتر است. باتری دستگاه قابلیت جدا شدن توسط کاربر را دارد.

سامسونگ Galaxy J2 Core

شاید یکی از کارهای عجیب سامسونگ در رابطه با این تلفن، نصب نسخه Go سیستم‌عامل اندروید 8 (اوریو) برروی آن است که ما را شگفت‌زده کرد. توجه داشته باشید که مدل قبلی سامسونگ Galaxy J2 Core که در سال 2018 به بازار عرضه شده بود نیز این سیستم‌عامل را اجرا می‌کرد.

این گوشی دارای دو شیار سیم‌کارت و یک شیار اختصاصی برای کارت حافظه خارجی است و در رنگ‌های طلایی، آبی و مشکی روانه بازار خواهد شد.

Galaxy J2 Core (2020) با قیمت 6300 روپیه (معادل 83 دلار) به بازار هند عرضه می‌شود. قیمت این دستگاه نسبت به مدل قبلی (6200 روپیه) خود کمی بیشتر است. البته، دلیل این افزایش قیمت نیز به افزایش نرخ مالیات در هندوستان ارتباط دارد. شاید برخی از کاربران تمایل زیادی به خرید این تلفن نداشته باشند، چرا که می‌توانند به جای آن تلفن Galaxy A2 Core را با هزینه کم‌تر و پردازنده هشت هسته‌ای بهتر خریداری کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH