بهترین فیلم‌های سال 2020

با بهترین فیلم‌های سال 2020 آشنا شوید

سال 2019 با تمام حوادث و وقایع خود به پایان رسید و اکنون که در سال 2020 هستیم، بسیاری از مخاطبین سینما علاقه‌مند هستند که از بهترین فیلم‌های امسال مطلع شوند. در زیر سعی کرده‌ایم تا به‌صورت کوتاه به عناوین سینمایی مورد انتظار سال جاری میلادی بپردازیم، پس در ادامه با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

The Invisible Man

بهترین فیلم‌های سال 2020

کارگردان: لی ونل

تاریخ اکران: اکران شده

در این فیلم، سسیلیا کاس با بازی الیزابت ماس که با یک دانشمند نابغه ولی شرور رابطه داشته، پس از خودکشی شوهرش سعی دارد تا زنده بودن وی را اثبات کند.

Onward

بهترین فیلم‌های سال 2020

کارگردان: دن اسکنلون

تاریخ اکران: اکران شده

در این انیمیشن، دو برادر از نژاد الف‌ها سعی دارند تا پدر مرحوم خود را در جهانی دیگر بیابند. این دو برادر توانسته‌اند که بخشی از پدر خود را زنده کرده و اکنون جهت کامل کردن جادو، تنها 24 ساعت وقت دارند.

Tenet

بهترین فیلم‌های سال 2020

کارگردان: کریستوفر نولان

تاریخ اکران: 27 تیر 1399

این فیلم یکی دیگر از آثار کارگردان معروف، کریستوفر نولان بوده و در ژانر اکشن-جاسوسی خواهد بود. اطلاعات زیادی در رابطه با این اثر در دسترس نیست، اما ظاهرا مقوله سفر در زمان نیز در این فیلم گنجانده شده است.

Mulan

بهترین فیلم‌های سال 2020

کارگردان: نیکی کارو

تاریخ اکران: 3 مرداد 1399

این فیلم در واقع بازسازی انیمیشنی به همین نام از شرکت والت دیزنی است. در این فیلم، امپراتور حکمی صادر می‌کند که بر اساس آن از هر خانواده باید یک نفر به ارتش امپراتوری خدمت کند. حال هوآ مولان قصد دارد تا به‌جای پدر بیمار خویش، این کار را انجام دهد.

The SpongeBob Movie: Sponge on the Run

بهترین فیلم‌های سال 2020

کارگردان: تیم هیل

تاریخ اکران: 17 مرداد 1399

در این قسمت حلزون باب اسفنجی که گری نام دارد، گم شده و باب نیز ماجراجویی خود را برای پیدا کردن آن آغاز می‌کند.

Wonder Woman 1984

بهترین فیلم‌های سال 2020

کارگردان: پتی جنکینز

تاریخ اکران: مرداد ماه

در این قسمت نیز باید منتظر تلاش پرنسس دایانا یا همان زن شگفت‌انگیز برای نجات جهان باشیم. همچنین در این قسمت بازگشت استیو ترور از مرگ را نیز خواهیم دید.

Black Widow

بهترین فیلم‌های سال 2020

کارگردان: کیت شورتلند

تاریخ اکران: 16 آبان 1399

در این اثر سرانجام ناتاشا رومانف که یکی از شخصیت‌های فیلم انتقام‌جویان است، توانسته که فیلمی جداگانه را صاحب شود. وقایع این فیلم در میانه دو فیلم Captain America: Civil War و Avengers: Infinity War جریان دارد و طی آن قرار است که ناتاشا به همراه خانواده اصلی خود، کاری ناتمام در گذشته را به پایان برساند.

No Time To Die

بهترین فیلم‌های سال 2020

کارگردان: کری فوکوناگا

تاریخ اکران: 22 آبان 1399

بی‌شک یکی از بهترین فیلم‌های سال 2020 را می‌توان No Time to Die دانست. در این قسمت جیمز باند مشغول لذت بردن از زندگی خود در جامائیکا بوده و در ادامه مأموریتی دریافت می‌کند که طی آن باید یک دانشمند دزدیده شده را که در اختیار یک گروه تبهکاری است، نجات دهد. ظاهرا No Time to Die آخرین حضور دنیل کریگ در نقش جیمز باند خواهد بود.

Godzilla vs. Kong

بهترین فیلم‌های سال 2020

کارگردان: آدام وینگارد

تاریخ اکران: 30 آبان 1399

اطلاعات زیادی از این فیلم در دسترس نیست. ای بار کینگ کونگ ظاهری بسیار بزرگ‌تر داشته و احتمالا تایتان‌های بیشتری نیز در این اثر حضور خواهند داشت.

Free Guy

بهترین فیلم‌های سال 2020

کارگردان: شاون لوی

تاریخ اکران: 21 آذر 1399

این فیلم در واقع یک بازی ویدیویی بوده که قرار است در قالب فیلم بر روی پرده سینماها برود. در این فیلم، شخصیتی به ‌نام گای، خود را در در نقش یکی از NPC‌های یک بازی‌ ویدیویی با محیطی خشن می‌بیند. وی در این فیلم قصد دارد تا از تعطیلی بازی توسط سازندگان جلوگیری کند.

Dune

بهترین فیلم‌های سال 2020

کارگردان: دنی ویلنوو

تاریخ اکران: 28 آذر 1399

این فیلم داستان حماسی پاول آترییدز را بیان کرده که طی آن قهرمان داستان باید به خطرناک‌ترین سیاره جهان رفته و از آینده مردمش اطمینان حاصل کند.

West Side Story

بهترین فیلم‌های سال 2020

کارگردان: استیون اسپیلبرگ

تاریخ اکران: 28 آذر 1399

این فیلم بر اساس یکی از نمایش‌های موزیکال لئونارد برنستاین در سال ۱۹۶۱ساخته شده و در واقع نسخه امروزی این اثر است.

The Croods 2

بهترین فیلم‌های سال 2020

کارگردان: جوئل کرافورد

تاریخ اکران: 3 دی 1399

این انیمیشن دنباله انیمیشن The Croods بوده و ساخت و انتشار آن به ترتیب برعهده استودیوی دریم‌ورکس و شرکت یونیورسال است. اطلاعاتی در رابطه با داستان این اثر در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که شخصیت‌های جدیدی به آن اضافه خواهند شد.

Tom and Jerry

بهترین فیلم‌های سال 2020

کارگردان: تیم استوری

تاریخ اکران: 3 دی 1399

این فیلم ترکیبی از لایو اکشن و انیمیشن بوده و در آن تام استخدام می‌شود تا تهدید جری مبنی بر خراب کردن مراسم عروسی آینده هتل مجللی را خنثی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH