جام جهانی فورتنایت 2020

امسال خبری از جام قهرمانی فورتنایت نیست!

به جرات می‌توانم بگویم بازی فورتنایت محبوب‌ترین بازی رقابتی در سطح جهان است. بازی که می‌توانید با آن ساعت‌های متمادی به نمایشگر خود خیره شوید و به دنبال دیگر بازیکنان بگردید و آن‌ها را از پا در بیاورید. شرط می‌بندم که شما هم ساعت‌های زیادی را در این بازی گذراندید. جام جهانی فورتنایت آخرین رویدادی است که در سال 2020 به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 لغو شده است. امروز، Epic Games نقشه راه آینده برای بازی رقابتی فورتنایت را اعلام کرد و متأسفانه، این شامل اخباری است که می‌گوید کلیه رویدادها در آینده به صورت آنلاین برگزار می‌شوند. توسعه دهنده در توییتی نوشت: “با توجه به محدودیت‌های رقابت آنلاین بین منطقه‌ای، جام جهانی فورتنایت در سال 2020 وجود نخواهد داشت.”

این رو هم بخون:

فورتنایت با ثبت یک رکورد تاریخی پرفروش‌ترین بازی سال 2019 شد

با توجه به مشخص نبودن وضعیت آینده ویروس کرونا، مشخص نیست چه موقع ممکن است مسابقات حضوری دوباره انجام شود، اما ظاهراً سازنده از تصویرسازی خود دست بر نمی‌دارد. Epic می گوید: “ما نمی‌دانیم چه زمانی بازگشت به رویدادهای بزرگ، جهانی و حضوری عملی خواهد بود، اما امیدواریم که بتوانیم در سال 2021 شکلی از جام جهانی فورتنایت را برگزار کنیم.”

اولین جام جهانی فورتنایت در ژوئیه گذشته در ورزشگاه Arthur Ashe در نیویورک برگزار شد، کایل “Bugha” شانزده ساله (تصویر بالا) در رویداد اصلی برنده شد و 3 میلیون دلار جایزه برد.

گفته می‌شود در حالی که این رویداد کنسل شده است، سری مسابقات قهرمانان فورتنایت (FNCS) امسال در این فصل همچنان ادامه خواهد داشت و به طور منظم جام‌های نقدی و سایر برنامه‌های شخص ثالث اهدا می‌شوند. اولین مسابقه از ساعت 1 بعد از ظهر ET روز شنبه 2 مه در Twitch و YouTube آغاز می‌شود.

در خارج از صحنه رقابتی، فورتنایت در بخش بزرگی از یک تور کنسرت مجازی تراویس اسکات و یک حالت کاملا جدید و بدون خشونت به نام party royale مجدد در حال تجدید فعالیت‌های خود است. امیدوارم که این کنسرت باشکوه را از دست نداده باشید.

منبع: theverge

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH