Poco M2 Pro

اسمارت‌فون جدید شیائومی با نام Poco M2 Pro به‌زودی معرفی خواهد شد

در حالی که بسیاری از ما انتظار داریم شیائومی از اسمارت‌فون جدید Poco F2 Pro رونمایی کند، به نظر می‌رسد که این شرکت یک تلفن دیگر از سری Poco را معرفی خواهد کرد. این دستگاه Poco M2 Pro نام دارد و در وب‌سایت هندوستان شیائومی رویت شده که اطلاعات مربوط به میزان SAR تلفن در آن‌جا درج شده است. البته، صفحه مذکور از وب‌سایت حذف شده است، اما انجمن توسعه‌دهندگان XDA اطلاعاتی را در رابطه با این تلفن در اختیار ما قرار داد.

Poco M2 Pro با شماره مدل M2003J6CI و اسم رمز gram شناخته می‌شود. نکته جالب این جاست که شیائومی مدت‌ها برروی این تلفن کار می‌کرده و هیچ خبر یا شایعه‌ای درباره آن منتشر نمی‌شد. نام gram در کد منبع هسته تلفن جدید ردمی نوت 9 پرو و واترمارک پیش‌فرض اپلیکیشن دوربین هم رویت شده است.

همین موضوع باعث شده است که برخی از کاربران تصور کنند ردمی نوت 9 پرو و Poco M2 Pro شباهت زیادی به یکدیگر داشته و در برخی از موارد سخت‌افزاری با هم مشترک باشند. در نتیجه، احتمال می‌رود که هندست جدید چینی‌ها از تراشه اسنپدراگون 720G استفاده کند. هرچند، این فرضیه هم مطرح می‌شود که شیائومی درون کالبد تلفن جدید خود از تراشه دیگری بهره بگیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH