رندر اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A21s لو رفت

در طول چند ماه گذشته شایعات زیادی درباره گلکسی A21s وجود داشته است. حالا رندر قسمت جلوی این گوشی لو رفته‌ است.

این تصویر کمی عجیب به نظر می‌رسد، چراکه بسیار شبیه به رندرهای اخیرا منتشرشده از گلکسی A21 است. البته نه‌تنها این رندر بلکه تصاویر لورفته از گوشی‌های گلکسی A11 و M11 هم شباهت زیادی به A21 دارند و این دو گوشی علی‌رغم اینکه کمی رده‌پایین‌تر محسوب می‌شوند، اما در تصاویر دارای حاشیه‌های نازکی در بالا و پایین نمایشگرشان هستند. ضمن اینکه یک دوربین سلفی هول پانچ Infinity-O هم در گوشه بالا سمت چپ‌شان وجود دارد.

منبع رندرهای جدید همچنین برخی از مشخصات گلکسی A21s را فاش کرده است که تا حدود زیادی با دستگاهی با شماره مدل SM-A21F/DS که اخیرا در لیست گیک‌بنچ رویت شده بود مطابقت دارد. این مشخصات شامل نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن +HD، اسکنر اثر انگشت در پشت دستگاه، ۳ گیگابایت رم، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و اتصال NFC می‌شوند.

ضمنا ما براساس لیست گیک‌بنچ و شایعات موجود انتظار داریم که گلکسی A21s مجهز به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، دوبین‌های اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی در پشت، یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و چیپست اگزیوس 850 باشد.

چیپست گلکسی A21s شاید یکی از تفاوت‌های اصلی آن با گلکسی A21 که از پردازنده هلیو P35 مدیاتک استفاده می‌کند باشد. ضمن اینکه A21 احتمالا از یک باتری کوچکتر ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد بود. همچنین شایعاتی درباره وجود کانکتور microUSB روی هر دو گوشی شنیده می‌شود. اما این موضوع با توجه به اینکه هندست‌های گلکسی A20 و A20s از پورت USB-C استفاده می‌کنند کمی بعید به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH