گوگل Duo

گوگل امکان برقراری تماس گروهی Duo در مرورگر کروم را فراهم می‌کند

شرکت گوگل در ماه مارس محدودیت تعداد افراد حاضر در تماس گروهی اپلیکیشن Duo را کاهش داده و از هشت به دوازده نفر رساند. این اتفاق به دلیل شیوع COVID-19 رخ داد تا افراد بیشتری بتوانند از قابلیت تماس تصویری Duo استفاده کنند. اما این شرکت در تازه‌ترین اقدام خود این امکان را به کاربران می‌دهد تا تماس تصویری Duo را در فضای وب نیز برقرار کرده تا نیازی به نصب اپلیکیشن وجود نداشته باشد. نسخه پیش‌نمایش این ویژگی برروی مرورگر کروم قابل اجرا است.

پشتیبانی از تماس‌های گروهی در مرورگر کروم از هفته‌های آتی به همراه طرح جدیدی منتشر می‌شود که امکان مشاهده افراد بیشتر به صورت همزمان میسر خواهد شد. هم‌چنین، کاربران می‌توانند با ارسال یک لینک دعوت، سایر افراد را به تماس‌های گروهی خود اضافه کنند.

 

اضافه‌بر این موارد، قابلیت جدید Family Mode نیز توسط گوگل معرفی شده است که استفاده از افکت‌ها و ماسک‌های مختلف برروی صورت کاربر را در تماس ویدیویی ممکن می‌سازد. هم‌چنین، می‌توانید گزینه‌های Mute و End Call را از روی صفحه‌نمایش بردارید تا انگشتان شما به صورت تصادفی در هنگام تماس ویدیویی با آن‌ها برخورد نکنند. البته، برای استفاده از ویژگی Family Mode باید توسط حساب کاربری گوگل خود وارد Duo شوید.

تمامی قابلیت‌های فوق برای کاربران سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS در دسترس خواهد بود. ویژگی Family Mode به همراه افکت‌ها و ماسک‌های آن برای تماس‌های فردی و گروهی قابل استفاده خواهد بود. این قابلیت با ارایه افکت‌های مخصوص روز مادر در اوایل این هفته در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH