گزارش مالی سونی

افت بی‌سابقه فروش اسمارت‌فون‌های سونی در سه‌ ماهه نخست سال جاری!

سونی گزارش مالی مربوط به بازه زمانی سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی (ماه ژانویه تا مارس) را منتشر کرد. آمارها نشان می‌دهند که سونی در این بازه زمانی عملکرد قابل قبولی نداشته است. این شرکت ژاپنی طی سه ماهه نخست سال جاری میلادی فقط 400.000 واحد از اسمارت‌فون‌های خود را به فروش رساند که کم‌ترین مقدار در چارچوب زمانی تعیین شده است.

این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال 64 درصد کاهش داشته است و بیشترین افت درآمد در بخش موبایل سونی دیده می‌شود. آخرین باری که بخش موبایل سونی روزهای خوش خود را سپری می‌کرد، فروش خوب تلفن‌های هوشمند سری اکسپریا در سه‌ ماهه دوم سال 2017 بود.

گزارش مالی سونی

در گزارش مالی سونی موارد بیشتری هم از افت درآمد این شرکت نمایان می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به فروش 3.2 میلیون تلفن هوشمند سونی در سال 2019 اشاره کرد که نتیجه بسیار ضعیفی برای این شرکت معروف به شمار می‌رود.

اوضاع مالی سونی در سال 2018 بهتر از 2019 بود و این شرکت در آن سال 6.5 میلیون واحد از تلفن‌های سری اکسپریا را به فروش رساند. با استناد به گزارش‌های سالیانه سونی می‌توان نتیجه گرفت که فروش تلفن‌های سری اکسپریا در سه سال گذشته با افت شدیدی روبه‌رو شده است و به نظر می‌رسد که سونی برای باقی ماندن در میدان رقابت بین تلفن‌های هوشمند باید محصولات جدیدی را معرفی کرده تا از گود رقابت حذف نشود.

گزارش مالی سونی

سونی می‌تواند بخش موبایل خود را با دو گوشی اکسپریا 1 مارک 2 و اکسپریا 10 مارک 2 زنده نگه دارد. این دو تلفن در ماه ژوئن به بازار عرضه خواهند شد. به علاوه، این شرکت ژاپنی اعلام کرد که خط تولید تلفن‌های هوشمند خود در چین و تایلند به صورت عادی مشغول به تولید هستند، اما برخی از تامین‌کنندگان قطعات ما در مالزی و فیلیپین با مشکلاتی مواجه شده‌اند و احتمال دارد که تولید برخی از محصولات جدید این شرکت با تاخیر روبه‌رو شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH