نتایج تست‌های بنچمارک و باتری پیکسل 4a فاش شد

اسمارت‌فون گوگل پیکسل 4a قرار است به‌زودی معرفی شود. به‌تازگی ویدیوی جدیدی از این گوشی منتشر شده که آن را در حین اجرای بازی‌ها و بنچمارک‌های مختلف نشان می‌دهد و تصویر کاملی از آنچه که از این دستگاه انتظار داریم در اختیار ما قرار می‌دهد. این ویدیو توسط یک کانال یوتیوبی به نام TechnoLike Plus منتشر شده که نسخه پیش‌تولید پیکسل 4a را تست کرده است.

پیکسل 4a مجهز به چیپست اسنپدراگون 730 و ۶ گیگابایت رم خواهد بود. این ترکیب هرچند پیشرفته نیست اما چندان هم بد نیست. تراشه این گوشی مطمئنا ارتقا خوبی نسبت به اسنپ‌دراگون 670 پیکسل 3a محسوب می‌شود.

پیکسل 4a در بنچمارک آنتوتو امتیاز ۲۶۸۹۷۳ را کسب کرده که تقریبا نزدیک به امتیاز گلکسی نوت 10 لایت و بهتر از ردمی نوت 8 پرو است. این هندست همچنین در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای بنچمارک گیک‌بنچ ۴.۴ به‌ترتیب امتیازهای ۲۵۴۴ و ۶۳۷۰ را دریافت کرده که بهتر از گلکسی نوت 10 لایت و کمی پایین‌تر از گلکسی A71 است.

ویدیوی مذکور، به عمر باتری پیکسل 4a هم پرداخته و اطلاعات باتری آن را روی نمایشگر نشان داده است. این گوشی با یکبار شارژ و در حالت نمایشگر روشن توانست در یک مرحله به مدت ۷ ساعت و ۲۱ دقیقه و در مرحله دیگر به مدت ۵ ساعت و ۲۰ دقیقه دوام بیاورد.

پیکسل 4a ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۲ می معرفی شود، اما گزارش‌ها نشان می‌دهند که این رویداد تا ماه ژوئن به عقب افتاده است.

براساس اطلاعاتی که به بیرون درز پیدا کرده است، پیکسل 4a مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون 730، ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و از یک نمایشگر ۵.۸۱ اینچی OLED با رزولوشن +FHD و یک هول پانچ برای میزبانی از دوربین سلفی بهره خواهد برد. دوربین پشت آن هم یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH