تصاویر مربوط به عملکرد حالت شبانه دوربین در اسمارت‌فون آنر X10 منتشر شد

روز گذشته برند آنر تائید کرد که اسمارت‌فون X10 به‌همراه یک نمایشگر 90 هرتزی و دیجیتایزر 180 هرتزی جهت درک فرامین لمسی روانه بازار می‌شود. در خبر دیگری طی همان روز جزئیات مربوط به دوربین و اطلاعاتی پیرامون یک دوربین پریسکوپی منتشر شد. امروز آنر اقدام به انتشار چندین نمونه تصویر جدید نموده است که ظاهرا برخی از آن‌ها توسط اسمارت‌فون آنر X10 به ثبت رسیده‌اند. این تصاویر از طریق حساب‌کاربری آنر در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است و عملکرد گوشی هنگام عکاسی در محیط‌هایی با میزان روشنایی پایین را نمایش می‌دهند. همچنین پست منتشر شده به بیان جزئیات و شرایط لوکیشن عکس‌برداری پرداخته است. بر این اساس تصاویر مذکور در حاشیه کوه اورست به ثبت رسیده‌اند. دمای این منطقه معادل منفی 20 درجه سانتی‌گراد و ارتفاع آن 5200 متر بالاتر از سطح دریا است. در این تصاویر صحنه کاملا تاریک به‌نظر می‌رسد؛ چرا که فرآیند عکس‌برداری در ساعت 1:52 بامداد انجام شده است.

نمونه تصاویر ثبت شده توسط آنر X10 در شرایط نوری ضعیف

با توجه به شرایط محیط عکس‌برداری، میزان جزئیات ثبت شده در مناطق برفی نزدیک به بخش‌های تحتانی و سمت چپ فریم کاملا مطلوب به‌نظر می‌رسد. قله کوه در فاصله دوردست نیز به وضوح قابل مشاهده است. همچنین انعکاس نور ماه روی سطح آب نیز کاملا مشهود است. به‌طور کلی تصویر ثبت شده طبیعی به‌نظر می‌رسد؛ اما میان سطح روشنایی صحنه در تصاویر اول و دوم اختلاف معناداری مشاهده می‌شود.

بر اساس تصاویر فوق (که هنگام بارگذاری روی آن‌ها فشرده‌سازی انجام شده است) می‌توان اعلام کرد که حسگر 40 مگاپیکسلی IMX600Y مشخصا هنگام عکس‌برداری از این صحنه عملکرد مطلوبی از خود ارائه داده است. آنر X10 مجهز به یک فیلتر RYYB است؛ بدین‌ترتیب حساسیت دوربین نسبت به نور محیط تقویت می‌شود. پیکره‌بندی دوربین اصلی این هندست اساسا مشابه دوربین اصلی مورد استفاده در پرچم‌دار هواوی P30 پرو است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها اسمارت‌فون آنر X10 پرو در روز 20 مه رسما معرفی خواهد شد. توان پردازشی این هندست احتمالا از طریق تراشه کایرین 820 تامین می‌شود و انتظار می‌رود که گجت مذکور از فناوری 5G پشتیبانی نماید. گزارشات مخابره شده از به‌کارگیری یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی حکایت دارند. نمایشگر LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و اندازه 6.63 اینچ، باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی، 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی و حسگر اثرانگشت در بخش جانبی بدنه سایر مشخصات گزارش شده پیرامون آنر X10 را تشکیل می‌دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH