اسمارت‌فون جدید هواوی P40 Lite 5G رونمایی شد؛ ارزان‌ترین تلفن 5G اروپا

اسمارت‌فون هواوی P40 Lite 5G به عنوان جدیدترین عضو از خانواده تلفن‌های پرچمدار هواوی برای بازار اروپا معرفی شد. این تلفن همان هندست nova 7 SE است که در بازار اروپا به فروش خواهد رسید. قیمت هواوی P40 Lite 5G معادل 400 یورو بوده که یکی از اقتصادی‌ترین تلفن‌های هوشمند 5G در اروپا به حساب می‌آید. پیش‌فروش این گوشی از امروز آغاز شده است، اما فروش رسمی آن در تاریخ 29 مه (9 خرداد) شروع می‌شود.

هواوی P40 Lite

تلفن جدید هواوی از یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی IPS با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس استفاده می‌کند که یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسل در حفره بالای آن تعبیه شده است. دوربین چهارگانه تلفن از یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسل بهره می‌گیرد که یک سنسور التراواید 8 مگاپیکسل و دو دوربین 2 مگاپیکسل برای تشخیص عمق و تصویربرداری ماکرو آن را همراهی می‌کنند.

درون هواوی P40 Lite 5G تراشه Kirin 820 5G به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. ظرفیت حافظه داخلی توسط کارت حافظه NM هواوی قابل ارتقا است. یک باتری 4000 میلی‌آمپر هم مسئولیت تامین‌ انرژی سخت‌افزار تلفن را برعهده دارد. نرم‌افزار تلفن توسط رابط کاربری EMUI 10.1 هواوی در پوسته اندروید 10 اجرا می‌شود. به خاطر داشته باشید که این تلفن از خدمات گوگل‌پلی پشتیبانی نمی‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH