آنر از لپ‌تاپ مجیک‌بوک پرو 2020 و تلویزیون ویژن X65 رونمایی کرد

آنر امروز از لپ‌تاپ مجیک‌بوک پرو 2020 رونمایی کرد. این لپ‌تاپ مثل مدل قبلی خود دارای صفحه‌نمایش ۱۶.۱ اینچی و نسبت نمایشگر به بدنه ۹۰ درصدی است، اما برخلاف آن از پردازنده‌های نسل دهم Core i5 و i7 اینتل بهره می‌برد.

حاشیه‌های اطراف نمایشگر فقط ۴.۹ میلی‌متر ضخامت دارند و خود نمایشگر نیز یک پنل 1080p با پوشش ۱۰۰ درصدی فضای رنگی sRGB است. یک دوربین وب‌کم ۱ مگاپیکسلی هم روی آن وجود دارد که از میکروفون‌های دوگانه برای تماس‌های ویدیویی استفاده می‌کند. یک اسکنر اثر انگشت نیز در اسپیکرهای اطراف کیبورد تعبیه شده است.

نسخه پایه آنر مجیک‌بوک پرو 2020 مجهز به پردازنده Core i5-10210U است، اما شما می‌توانید آن را به Core i7-10510U هم ارتقا دهید. هر دو نسخه دارای ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD هستند و سیستم‌عامل ویندوز 10 هوم را روی خود اجرا می‌کنند. علاوه بر پردازنده گرافیکی اینتل، یک پردازنده گرافیکی جداگانه انویدیا MX350 با ۲ گیگابایت رم ویدیو DDR5 هم روی لپ‌تاپ وجود دارد. یک سیستم خنک‌کننده دوگانه نیز هم مسئول خنک کردن دستگاه است.

در رابطه با اتصالات لپ‌تاپ جدید آنر می‌توانیم به وای‌فای 5 با فناوری 2×2 MIMO و بلوتوث 5.0 اشاره کنیم. پورت‌های دستگاه نیز شامل یک درگاه USB-C، سه پورت USB-A 3.0، یک پورت HDMI و همچنین جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و جک میکروفون کومبو می‌شوند.

مجیک‌بوک پرو 2020 فقط در رنگ نقره‌ای ارایه شده و از تاریخ 19 می در چین قابل دسترس خواهد بود. قیمت نسخه i5 از ۶۰۰۰ یوان چین (۸۴۵ دلار) شروع خواهد شد و شما با پرداخت ۷۰۰ یوان بیشتر قادر به خرید مدل i7 خواهید بود.

آنر امروز همچنین از تلویزیون ویژن X65 هم رونمایی کرد که یک تلویزیون ۶۵ اینچی با پوشش ۹۰ درصدی فضای رنگی P3 و فناوری جبران حرکت است. این تلویزیون چهار اسپیکر ۱۰ واتی و یک میکروفون دارد که آن را تبدیل به یک مرکز کنترل صوتی برای گجت‌های هوشمند خانگی خواهند کرد.

آنر ویژن X65 به قیمت ۳۳۰۰ یوان چین از اواخر امروز قابل پیش‌سفارش است و کسانی که آن را قبل از تاریخ 25 می سفارش دهند، ۳۰۰ یوان تخفیف خواهند گرفت. شما می‌توانید آن را از فروشگاه‌های آنلاین Vmall ،JD ،Tmall و سایر خرده‌فروشی‌ها خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH