شیائومی دوربین مداربسته جدید Mi Smart Camera SE PTZ را معرفی کرد

شیائومی در سال‌های اخیر محصولات متنوعی را در زمینه‌های مختلف معرفی کرده است. این شرکت در بخش خانه هوشمند نیز چندین دوربین نظارتی و اکشن در بازار دارد و حالا نیز یک دوربین مداربسته گردان (PTZ) جدید معرفی کرده که ارزان‌ترین مدل در دسته خودش محسوب می‌شود. این مدل، Mi Smart Camera SE PTZ نام دارد و قیمت‌اش ۱۴۹ یوان (حدود ۲۱ دلار) است.

دوربین جدید، چهارمین مدل از دوربین‌های PTZ شیائومی است. سه مدل قبلی عبارتند از: یک دوربین با رزولوشن 1080p، یک مدل با رزولوشن 2K و یک نسخه پرو با رزولوشن 1296p. این مدل هرچند دارای کنترل خودکار گردش عمودی نیست، اما شما می‌توانید آن را به‌صورت دستی بچرخانید. البته امکان چرخش افقی اتوماتیک آن وجود دارد. دوربین جدید مجهز به یک سنسور ۲ مگاپیکسلی است که می‌تواند ویدیوهای 1080p ضبط کند. این دوربین از فناوری WDR استفاده می‌کند که به نمایشگر اجازه حفظ جزییات بیشتر را می‌دهد.

دوربین جدید شیائومی همچنین دارای نور مادون قرمز ۹۴۰ نانومتری است که بهینه‌سازی آرایش و ساختار اپتیکی این نور باعث شده تا میزان نفوذ آن در تاریکی شب بیشتر باشد و هیچ اکسپوژر قرمزرنگ یا آلودگی بصری در شب نداشته باشد.

دوربین Mi Smart Camera SE PTZ از نسل جدید فناوری H.265 برای کدگذاری ویدیو استفاده می‌کند و نرخ بیت آن ۵۰ درصد کمتر از مدل قبلی است. کاربران می‌توانند ویدیوهای 1080p HD را حتی در پهنای باند زیر 1M به‌راحتی روی آن تماشا کنند. این دوربین از حافظه خارجی ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می‌کند، اما شما از حافظه ابری یا حافظه مبتنی بر شبکه (NAS) هم می‌توانید برای آن استفاده کنید. ویدیوهای ضبط‌شده در کارت MicroSD می‌توانند با سرعت‌های 4x ،1x و 16x پخش شوند که این کار، بررسی سریع ویدیوها را امکان‌پذیر خواهد ساخت.

دوربین هوشمند جدید شیائومی دارای قابلیت تشخیص انسان نیز است و این ویژگی تضمین خواهد کرد که دوربین به‌خاطر حرکت حیوانات خانگی، باد یا هر شی دیگری، آلارم‌های اشتباه نخواهد داد.

دوربین شیائومی Mi Smart Camera SE PTZ هم‌اکنون روی وب‌سایت Xiaomi Youpin قابل خرید است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH