لپ‌تاپ جدید ردمی‌بوک با ویژگی‌های فوق‌العاده در راه است

گوشی‌های سری ردمی 10X قرار است در تاریخ 26 مه در چین معرفی شوند. ردمی در همین رویداد از تلویزیون‌های سری ردمی اسمارت تی‌وی X و لپ‌تاپ جدید ردمی‌بوک هم رونمایی خواهد کرد. براساس جدیدترین تیزرهایی که در ویبو منتشر شده، ردمی‌بوک دارای سه حالت عملکرد مختلف خواهد بود که امکان سوئیچ بین آن‌ها از طریق یک کلید میانبر وجود خواهد داشت.

دیروز، حساب رسمی Lu Weibing مدیر ردمی تایید کردند که ردمی‌بوک جدید مجهز به پردازنده سری Ryzen 400 شرکت AMD خواهد بود. امروز هم خود ردمی رسما اعلام کرد که این لپ‌تاپ مانند آنر مجیک‌بوک پرو 2020 از سه حالت عملکرد مختلف بهره خواهد برد.

این حالت‌های عملکرد عبارتند از ‘Full Speed’ ،‘Balanced’ و ‘Quiet’ که کاربران از طریق میانبر Fn + K خواهند توانست بین آن‌ها سوئیچ کنند. به گفته ردمی، این حالت‌های عملکرد به‌ترتیب برای کارهای اداری، گیمینگ و کارهای عادی استفاده خواهند شد. حالت ‘Full Speed’ عملکرد دستگاه را تا ۳۴.۵ درصد افزایش خواهد داد.

یکی از تیزرها هم نشان می‌دهد که ردمی‌بوک جدید از نسل بعدی سیستم‌های خنک‌کننده با فن‌های بزرگ و لوله‌های حرارتی درشت بهره خواهد برد. این دستگاه همچنین دارای قابلیت آنلاک هوشمند از طریق دستبندهای هوشمند می بند (Mi Band) خواهد بود.

براساس تیزرهای قبلی، لپ‌تاپ جدید ردمی مجهز به صفحه‌نمایش ۱۶.۱ اینچی با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۰ درصد، حاشیه‌های باریک با ضخامت ۳.۲۶ میلی‌متر و پوشش ۱۰۰ درصدی فضای رنگی sRGB خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH