گوشی‌های سری آی‌فون 12 اپل در اواخر ماه نوامبر عرضه خواهند شد

بر اساس یک گزارش جدیدا منتشر شده توسط بانک سرمایه‌گذاری Cowen، گوشی‌های سری آی‌فون 12 با تاخیری حداقل 2 ماهه عرضه خواهند شد. بدین‌ترتیب آی‌فون‌های نسل بعدی در عوض عرضه در اواسط ماه سپتامبر (مطابق روال معمول) طی ماه نوامبر روانه بازار می‌شوند. گزارشات پیشین با توجه به شیوع فراگیر ویروس کرونا پیش‌بینی کردند که چارچوب‌های زمانی مربوط به عرضه و تولید انبوه این هندست‌ها با تاخیری 1 ماهه مواجه خواهند شد.

همچنین گزارش جدید پیش‌بینی می‌کند که طی 3 ماهه دوم سال 2020 مجموعا 35 میلیون دستگاه گوشی آی‌فون تولید و عرضه شود که نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته افت 13 درصدی را نشان می‌دهد. صرفنظر از زمان حقیقی عرضه سری آی‌فون 12 این‌بار شاهد معرفی 4 مدل جدید آی‌فون خواهیم بود.  کلیه این هندست‌ها از اتصال 5G پشتیبانی نموده و به‌همراه پنل‌های اولد با ناچ‌های کوچکتر عرضه می‌شوند. طول قطری نمایشگر این گجت‌ها در بازه 5.4 و 6.7 اینچ متغیر بوده و 2 مدل 6.1 اینچی نیز در میان آن‌ها قرار خواهند گرفت. از جنبه طراحی نیز انتظار می‌رود که شاهد به‌کارگیری کیس مربعی شکل با ظاهری مشابه آی‌پد پرو باشیم.

از جنبه مشخصات داخلی نیز پیش‌بینی می‌شود که اپل از تراشه A14 بر پایه فرآیند 5 نانومتری کمپانی TSMC رونمایی کند. ظرفیت رم در مدل‌های پایین‌رده آی‌فون‌ 5.4 و 6.1 اینچی معادل 4 گیگابایت است؛ در حالی‌که مدل‌های ممتاز 6.1 و 6.7 اینچی مجهز به 6 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه‌داخلی خواهند بود. همچنین در خصوص ارتقاء حافظه‌داخلی پایه از 64 به 128 گیگابایت نیز گمانه‌زنی‌هایی مطرح شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH