گلکسی فولد 2

سامسونگ تولید انبوه اسمارت‌فون تاشو گلکسی فولد 2 را آغاز کرده است

یکی از نشریه‌های کره جنوبی اعلام کرد که شرکت سامسونگ تولید انبوه اسمارت‌فون گلکسی فولد 2 را آغاز کرده است. با توجه به این که تلفن تاشو جدید سامسونگ در ماه آگوست معرفی خواهد شد، انتظار می‌رفت که کره‌ای‌ها تولید انبوه آن را شروع کنند. هم‌چنین، انتظار می‌رود که سامسونگ در ماه ژوئن برخی از اطلاعات این تلفن را منتشر کند. سامسونگ قبلا اعلام کرده بود که دو تلفن گلکسی فولد 2 و گلکسی نوت 20 را در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی می‌کند.

منابع آگاه داخلی با استناد به قطعات سفارش داده شده توسط سامسونگ ادعا می‌کنند نسخه جدید گلکسی فولد همانند گلکسی Z Flip به شیشه Ultra Thin Glass مجهز خواهد شد. این شیشه نیز به احتمال زیاد توسط شرکت‌های Schott و Dowoo تولید می‌شود.

گلکسی فولد 2

در این میان خبرهایی درباره مجهز شدن این تلفن به صفحه‌نمایش 120 هرتزی وجود دارد. به علاوه، ما احتمال می‌دهیم که قیمت نسخه دوم گلکسی فولد ارزان‌تر از مدل قبلی باشد. پیش‌بینی می‌شود که 2.5 تا 3 میلیون واحد از این تلفن تاشو در سال جاری به فروش برسد که رقم مذکور چندین برابر بیشتر از مدل قبلی است.

روز گذشته نیز پتنت جدیدی توسط سامسونگ به ثبت رسید که نشان می‌داد این شرکت قصد معرفی تلفن‌های تاشو ضدآب را دارد. با این حال، نمی‌توان با اطمینان گفت که گلکسی فولد 2 ضد آب است. منابع کره‌ای ادعا می‌کنند که سامسونگ در صورت به هم ریختن برنامه‌های تولید شیشه UTG از همان پوشش پلاستیکی (پلی‌آمید) موجود در مدل قبلی فولد استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH