مشخصات و ابعاد سامسونگ گلکسی M01 لو رفت

وب‌سایت Android Pure، مشخصات و ابعاد گوشی سامسونگ گلکسی M01 را در قالب یک تصویر فاش کرده است. این تصویر، بیشتر شبیه به راهنمای استفاده سریع از یک اسمارت‌فون است که برخی از مشخصات هندست را لیست می‌کنند.

اگر از بخش دوربین شروع کنیم، گلکسی M01 در پشت خود دارای دو دوربین شامل یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی با گشودگی f/2.4 خواهد بود. دوربین سلفی جلو هم یک سنسور ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 است.

این گوشی همچنین مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون 439، ۶ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و انرژی آن را یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی انرژی تامین خواهد کرد.

براساس تصویر منتشر شده، گلکسی M01 دارای نمایشگر ۵.۷۱ اینچی با رزولوشن +HD و نسبت تصویر ۱۹:۹ است و ابعادی برابر ۱۴۶.۳x۷۰.۸۶x۹.۸ میلی‌متر دارد. موارد دیگری که در تصویر به آن‌ها اشاره شده عبارتند از: صدای دالبی اتموس، اپلیکیشن سامسونگ Health، رابط کاربری One UI و آنلاک گوشی از طریق تشخیص چهره.

نکته جالب اینکه در فیلد مربوط به کارت microSD، عبارت “TBD” نوشته شده است. دو احتمال درباره آن می‌تواند وجود داشته باشد: یا تصویر منتشرشده، بخشی از سندی است که هنوز نهایی نشده، یا اینکه تصویر دستکاری شده است. احتمال مورد دوم بیشتر است، چراکه کیفیت تصویر کمتر از آن چیزی است که قبلا کنسول گوگل پلی آن را افشا کرده بود.

براساس جدیدترین شایعات، گلکسی M01 ممکن است با قیمت حدود ۱۱۸ دلار در بازار هند عرضه شود. انتظار می‌رود که این گوشی به همراه گلکسی M11 از ابتدای ماه ژوئن در اختیار مشتریان هندی قرار بگیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH