سامسونگ گلکسی نوت 20

رنگ‌بندی اسمارت‌فون‌های سری سامسونگ گلکسی نوت 20 فاش شد!

مدتی قبل، تصاویری از رندرهای اسمارت‌فون پرچمدار سامسونگ گلکسی نوت 20 پلاس منتشر شدند تا ما با طراحی ظاهری این تلفن آشنا شویم. اما امروز گزارشی درباره رنگ‌بندی هندست‌های پرچمدار سری نوت منتشر شده است. به گفته یک منبع داخلی، مدل نوت 20 در رنگ‌های خاکستری، سبز و مسی معرفی می‌شود. این در حالی است که مدل نوت 20 پلاس در دو رنگ مشکی و مسی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. ما احتمال می‌دهیم که سامسونگ این بار در رنگ‌بندی تلفن‌های جدید خود به دنبال تنوع کم‌تری است، اما بعید می‌دانیم که کره‌ای‌ها پس از عرضه تلفن‌های خود رنگ‌‌‌های بیشتری را به طیف رنگی آن‌ها اضافه نکنند.

سامسونگ گلکسی نوت 20

براساس این گزارش، رنگ مسی در سری گلکسی نوت 20 همانند نمونه مسی مدل نوت 9 نخواهد بود. رنگ مسی این مدل به شباهت بیشتری با رنگ طلایی دارد.

در پایان، این نکته را هم به یاد داشته باشید که گزینه‌های ذکر شده به احتمال زیاد فقط جزئی از کل گزینه‌های رنگ‌بندی باشند و به نظر می‌رسد که سامسونگ طیف گسترده‌تری از رنگ‌ها را برای تلفن‌های سری گلکسی نوت 20 معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود که با نزدیک شدن به تاریخ معرفی این تلفن‌ها اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها به دست ما برسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH