گلکسی M01

اسمارت‌فون پایین‌رده سامسونگ گلکسی M01 در هندوستان معرفی شد

شرکت سامسونگ از اسمارت‌فون پایین‌رده گلکسی M01 درهندوستان رونمایی کرد. این تلفن در کنار گلکسی M11 که حدود دو ماه پیش معرفی شده بود به بازار هندوستان راه پیدا کرد. کاربران هتدی هم‌اکنون می‌توانند هردو تلفن را از وب‌سایت‌های آمازون، سامسونگ هندوستان، فلیپ‌کارت و فروشگاه‌های فیزیکی خریداری کنند.

گلکسی M01 از یک صفحه‌نمایش 5.7 اینچی Infinity-V با رزولوشن اچ‌دی پلاس بهره می‌گیرد. در بالای این پنل یک شکاف برای دوربین سلفی قرار گرفته است. تراشه اسنپدراگون 439 شرکت کوالکام هم وظیفه پردازش اطلاعات را برعهده دارد که یک رم 3 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 32 گیگابایت در کنار آن تعبیه شده‌اند. ظرفیت حافظه ذخیره‌ساز تلفن قابل ارتقا است.

در بخش تامین انرژی گلکسی M01 یک باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپری وجود دارد، البته این باتری از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند. پنل پشتی تلفن مجموعه دوربین اصلی دوگانه را میزبانی می‌کند که یک سنسور واید 13 مگاپیکسل و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسل در آن مشاهده می‌شوند. کیفیت دوربین سلفی 5 مگاپیکسل است.

اسمارت‌فون اقتصادی سامسونگ گلکسی M01 با قیمت 8999 روپیه (معادل 120 دلار) در بازار هند به فروش می‌رسد. این تلفن با رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. هنوز هیچ مطلبی درباره زمان عرضه این تلفن در سایر بازارهای جهان منتشر نشده است.

سامسونگ گلکسی M11 نیز به یک پنل 6.4 اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن 1560 در 720 پیکسل مجهز شده است. این پنل از نوع Infinity-O بوده و دوربین سلفی درون فضای بریدگی آن قرار دارد. در کالبد تلفن تراشه اسنپدراگون 450 کوالکام جای گرفته است که در کنار دو گزینه مختلف پیکربندی حافظه رم و حافظه داخلی (3/32 گیگابایت و 4/64 گیگابایت) امور پردازشی تلفن را انجام می‌دهد. ظرفیت باتری گلکسی M11 معادل 5000 میلی‌آمپر است و این باتری از شارژ سریع 15 وات پشتیبانی می‌کند.

در قسمت تصویربرداری این گوشی یک دوربین سه‌گانه با لنز‌های 13 مگاپیکسل اصلی، 5 مگاپیکسل التراواید و 2 مگاپیکسل تشخیص عمق ایفای نقش می‌کند. کیفیت دوربین سلفی در این گوشی به 8 مگاپیکسل ارتقا یافته است.

نسخه پایه گلکسی M11 با قیمت 10999 روپیه (معادل 145 دلار) و نسخه برتر با قیمت 12999 روپیه (معادل 170 دلار) در قفسه فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد. هندست جدید سامسونگ در رنگ‌های آبی متالیک، مشکی و بنفش معرفی شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH