زوم 120 شیائومی

اسمارت‌فون جدید شیائومی از زوم دیجیتال 120 برابر پشتیبانی می‌کند

براساس گزارشی که توسط یک وب‌سایت روسی منتشر شده است، شرکت شیائومی یک تلفن هوشمند با دوربین 108 مگاپیکسلی را معرفی خواهد کرد که از زوم دیجیتال 120 برابری پشتیبانی می‌کند. تلفن شیائومی فعلا در این مقطع با اسم رمز CAS شناخته می‌شود و ما انتظار داریم که مدلی از اسمارت‌فون‌های معرفی نشده Mi CC 10 باشد.

در این گزارش به این موضوع اشاره شده که شیائومی از ابتدای سال جاری میلادی مشغول کار برروی تلفن جدید خود است. دوربین زوم این هندست از نوع پریسکوپی است که باعث می‌شود لنز آن در حالت گسترده‌تری قرار گرفته و با کمک سنسور 108 مگاپیکسل اصلی به زوم اپتیکال 12 برابر دست پیدا کند. این همان کاریست که سامسونگ برای زوم فضایی 100 برابر تلفن‌های پرچمدار خود انجام داد. البته، شیائومی پا را فراتر گذاشته و زوم 120 برابر (دیجیتال) را در تلفن‌های پرچمدار خود ارایه می‌دهد.

طبق اطلاعات این گزارش، تلفن جدید شیائومی برخلاف سایر دوربین‌های 108 مگاپیکسلی این شرکت از سنسور HMX سامسونگ استفاده نمی‌کند. در این تلفن از یک سنسور جدید CMOS بهره گرفته می‌شود که فعلا با اسم رمز HM2 شناخته شده است.

احتمال می‌رود که تلفن‌ شیائومی Mi CC 10 از تراشه اسنپدراگون 775G استفاده کرده و همراه با پشتیبانی از اینترنت 5G و NFC معرفی شود. گزارشات نشان می‌دهند که این تلفن در ماه جولای معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH