به‌روزرسانی جدید تلگرام با قابلیت‌های ویرایشگر ویدیو و استیکرهای متحرک منتشر شد

سرویس پیام‌رسان تلگرام اخیرا به‌روزرسانی جدید و جذاب دیگری را برای اپلیکیشن موبایلی خود منتشر نموده است. این‌بار شاهد رونمایی از یک ویرایشگر ویدیویی جدید جهت ارتقاء کیفیت اشتراک‌گذاری ویدیو‌ها هستیم. ویرایشگر ویدیویی جدید همانند ویرایشگر تصویر نسبتا جامع تلگرام به کاربران امکان می‌دهد تا پیش از ارسال فیلم‌های خود به تنظیم طیف وسیعی از گزینه‌ها بپردازند. همچنین کاربران می‌توانند به برنامه اجازه دهند تا کیفیت تصاویر به‌صورت خودکار تنظیم شوند. بزرگنمایی ساده از طریق ژست حرکتی به کاربر اجازه می‌دهد تا صرفا کادری از ویدیو که موردنظر وی است را انتخاب نماید.

در کنار ویرایشگر ویدیویی اکنون شاهد اضافه شدن استیکرهای متحرک هستیم. این مشخصه امکان قرار دادن کلیه استیکرهای موجود روی ویدیوها را فراهم می‌کند. کاربران حتی قادر به تایپ کردن یک متن یا ترسیم الگوهای موردنظر خود روی ویدیوها هستند؛ قابلیتی که نمونه مشابه آن در اپلیکیشن‌های اسنپ‌چت یا اینستاگرام نیز قابل مشاهده است. اکنون کاربران می‌توانند استیکرهای متحرک را به هرگونه محتوای رسانه‌ای اشتراک‌گذاری شده (شامل تصاویر ثابت) از طریق اپلیکیشن اضافه نمایند.

همچنین به‌روزرسانی اخیر دارای قابلیت جدید جستجوی GIF مبتنی بر شکلک‌های ایموتیکان است. این قابلیت امکان جستجوی سریع فایل‌های GIF طبقه‌بندی شده بر اساس ایموتیکان‌های محبوب نظیر انگشت شست روبه بالا یا چشم را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به‌روزرسانی انجام شده روی فولدرها به شما امکان می‌دهد تا با فشردن و نگاه داشتن انگشت خود روی محتوای چت نسبت به افزودن آن به یک پوشه یا حذف آن اقدام نمایید.

نهایتا اکنون اپلیکیشن برای ارسال، ویرایش یا حذف پیام‌ها انیمیشن‌های جدیدی را پیش روی کاربران اندرویدی قرار می‌دهد. افزونه مدیریت کش و پیام‌های صوتی اکنون دارای رابط کاربری جدیدی هستند. افزونه ویدیو پلیر با هدف مخفی‌سازی سریع‌تر کپشن‌ها و فرامین کنترلی به‌روزرسانی شده است. صفحه مربوط به مشخصه احرازهویت 2 مرحله‌ای نیز به‌روزرسانی شده است.

به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن تلگرام اکنون برای هر 2 پلتفرم اندروید و iOS قابل دسترس است.

1 در مورد “به‌روزرسانی جدید تلگرام با قابلیت‌های ویرایشگر ویدیو و استیکرهای متحرک منتشر شد”

  1. از دیشب بخش جستجو search تلگرام کار نمی کنه. لطفا تحقیق کنید . من دوباره اکانتم را حذف و مجددا نصب کردم باز هم کار نمی کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH