گلکسی تب اس 7 پلاس

مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 7 پلاس در گیک‌بنچ رویت شد

شایعات جدید نشان می‌دهند که سامسونگ در ماه جولای یا اوت از تبلت جدید گلکسی تب اس 7 پلاس (+Galaxy Tab S7) رونمایی می‌کند. روز گذشته نیز تصاویر منتصب به تبلت گلکسی تب اس 7 (Galaxy Tab S7) منتشر شده بود که ما را با طراحی ظاهری دستگاه آشنا می‌کرد. اکنون، مشخصات فنی نسخه پلاس این تبلت از طریق بنچمارک گیک‌بنچ در اختیار ما قرار گرفته است.

گلکسی تب اس 7 پلاس
رندر تب اس 7

گلکسی تب اس 7 پلاس با شماره مدل SM-T976B شناخته می‌شود و نرم‌افزار آن نیز توسط سیستم‌عامل اندروید 10 به اجرا در می‌آید. با مشاهده برگه مشخصات این تبلت در گیک‌بنچ می‌توان متوجه شد که محصول جدید کره‌ای‌ها دارای 6 گیگابایت رم است، البته، این احتمال وجود دارد که پیکربندی‌های مختلفی برای این حافظه وجود داشته باشد.

گلکسی تب اس 7 پلاس
رندر تب اس 7

در بخش نام مادربرد این تبلت عبارت Kona دیده می‌شود که اسم رمز تراشه اسنپدراگون 865 شرکت کوالکام است. شایعات قبلی نیز این مورد را تایید کرده بودند.

گلکسی تب اس 7 پلاس

متاسفانه، اطلاعات بیشتری درباره گلکسی تب اس 7 در گیک‌بنچ وجود ندارد. اما با توجه به شایعات مطرح شده، این تبلت از یک صفحه‌نمایش 12.4 اینچی 120 هرتز به همراه باتری 9800 میلی‌آمپر استفاده و از شبکه همراه 5G پشتیبانی می‌کند. البته، نسخه 5G مخصوص بازار اروپا و ایالات متحده آمریکا است.

انتظار می‌رود که در هفته‌های آینده جزییات بیشتری درباره تبلت جدید سامسونگ منتشر شود تا ما آن‌ها را در اختیار شما مخاطبان قرار دهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH