گلکسی نوت 20 پلاس سامسونگ با رنگ سفید عرضه می‌شود

با نزدیک شدن به مراسم رونمایی سامسونگ در ماه آگوست، روند افشای اطلاعات مربوط به این رویداد شتاب بیش‌تری گرفته و امروز نیز خبر جدیدی در خصوص عرضه اسمارت‌فون‌های گلکسی نوت 20 پلاس و گلکسی نوت 20 اولترا با یک مدل رنگی جدید مخابره شده است. بر اساس اخبار پیش‌تر منتشر شده قرار بود سامسونگ فبلت گلکسی نوت 20 خود را در 3 مدل رنگی مختلف شامل خاکستری، سبز و مسی روانه بازار کند. از سوی دیگر اعلام شد که هندست‌های گلکسی نوت 20 پلاس و نوت 20 اولترا تنها با 2 مدل رنگی مشکی و مسی در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت. اکنون یک شخص خبرچین با نام Ishan Agarwal خاطرنشان کرده که گلکسی نوت 20 پلاس/ اولترا در یک مدل رنگی دیگر یعنی سفید نیز عرضه خواهند شد.

همچنین وی اعلام کرده که اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5G نیز در مدل‌های رنگی مشکی، خاکستری و مسی قابل خریداری خواهد بود. پرچم‌داران آینده سامسونگ موسوم به خانواده گلکسی نوت 20 دومین سری پرچم‌داران کمپانی در سال 2020 و جدیدترین نمونه آن‌ها به‌شمار می‌روند. گلکسی نوت 20 پلاس در مقایسه با ورژن معمولی نوت 20 کمی بزرگ‌تر خواهد بود. همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها ابعاد این هندست در مقایسه با مدل‌های گلکسی نوت 10 پلاس و نوت 10 اولترا نیز به‌مراتب بزرگ‌تر خواهد بود. یکی دیگر از تفاوت‌های موجود میان این 2 محصول به نرخ نوسازی نمایشگرهای آن‌ها مربوط می‌شود. گلکسی نوت 20 پلاس از یک نمایشگر LTPO با نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره خواهد برد؛ در حالی‌که گلکسی نوت 20 کماکان از نمایشگری با نرخ نوسازی 60 هرتزی استفاده خواهد کرد. با این‌حال انتظار می‌رود که ضخامت هر 2 دستگاه کاملا مشابه باشد. هر 2 مدل گلکسی نوت 20 و 20 پلاس مجهز به نمایشگرهای حفره‌دار جهت استقرار دوربین سلفی گوشی هستند. این سناریو با گمانه‌زنی‌های پیشین مبنی بر استفاده از دوربین در زیر نمایشگر گوشی در تعارض است.

بر اساس شایعات مطرح شده هندست‌های سری نوت 20 فاقد قابلیت زوم 100 برابری رونمایی شده در گوشی گلکسی S20 اولترا خواهند بود. در ابتدای امر این مشخصه از سوی کلیه علاقه‌مندان حوزه فناوری مورد ستایش قرار گرفت؛ اما بعدها عدم کارآیی نه‌چندان بالای آن بر همگان آشکار شد. همچنین با توجه به شایعات مطرح شده سری گلکسی نوت 20 احتمالا نخستین اسمارت‌فون‌هایی هستند که از فناوری جدید اسکن اثرانگشت کوالکام موسوم به 3D Sonic Max بهره‌مند خواهند شد. به لطف استفاده از این فناوری، گستره منطقه حسگر در مقایسه با گذشته 17 برابر افزایش یافته و اسکنر اثرانگشت منطقه‌ای به وسعت 20×30 میلی‌متر را پوشش خواهد داد (ابعاد ناحیه تحت پوشش حسگرهای معمولی تنها 4×9 میلی‌متر است). نهایتا بر اساس اخبار منتشر شده به‌نظر می‌رسد که گلکسی نوت 20 مجهز به یک نمایشگر تخت خواهد بود؛ در حالی‌که گوشی‌های گلکسی نوت 20 پلاس و نوت 20 اولترا از نمایشگرهای خمیده بهره خواهند برد. بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست به همراه سامسونگ گلکسی فولد 2 در روز 5 آگوست عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH