مایکروسافت تیمز

مایکروسافت چند قابلیت جدید برای نسخه رایگان نرم‌افزار مایکروسافت تیمز منتشر کرد

شرکت مایکروسافت دو قابلیت جدید برای نسخه رایگان نرم‌افزار مایکروسافت تیمز (Microsoft Teams) معرفی کرد. این قابلیت‌ها در کنار عرضه عمومی ویژگی تصاویر پس‌زمینه دلخواه برای این نرم‌افزار رونمایی شده‌اند.

مایکروسافت تیمز

زمانبندی جلسات

کاربران نسخه رایگان مایکروسافت تیمز هم‌اکنون می‌توانند جلسات خود را برنامه‌ریزی کنند. لازم به ذکر است که پیش از این، فقط گزینه Meet Now برای نسخه رایگان نرم‌افزار قابل دسترس بود.

برگزارکننده جلسه با استفاده از این قابلیت می‌تواند لینک جلسه را به صورت مستقیم یا از طریق سرویس Outlook و تقویم گوگل برای شرکت‌کنندگان ارسال کند. قابلیت مذکور از هم‌اکنون در اختیار کاربران فعلی نرم‌افزار قرار گرفته است. اما کاربرانی که به تازگی در این سرویس ثبت‌نام کرده‌اند در آینده‌ای بسیار نزدیک از این ویژگی بهره‌مند خواهند شد. برخلاف نرم‌افزار Zoom، در نسخه رایگان مایکروسافت تیمز هیچ محدودیت زمانی برای برگزاری جلسات وجود ندارد.

لایو کپشن

یکی دیگر از امکاناتی که در اختیار کاربران نسخه رایگان تیمز قرار می‌گیرد، قابلیت نوشتن کپشن‌ها به صورت زنده در طول مکالمات و جلسات است. نرم‌افزار با استفاده از این ویژگی می‌تواند محتوا و گفته‌های جلسه را تشخیص داده و کپشن‌ها را به صورت بلادرنگ برای کاربران نمایش دهد.

مایکروسافت تیمز

این قابلیت برای افراد ناشنوا، کم شنوا و هم‌چنین افرادی که در سطح بالایی از یادگیری زبان قرار ندارند، بسیار مناسب است. هم‌چنین، قابلیت لایو کپشن برای افرادی که در محیط‌های شلوغ هستند و امکان شنیدن محتوای جلسه را ندارند نیز مناسب است. این قابلیت فقط برای زبان انگلیسی آمریکایی فعال می‌شود.

مایکروسافت برخی دیگر از ویژگی‌های جدید نسخه رایگان نرم‌افزار تیمز را منتشر کرد که در ادامه آن‌ها را مشاهده می‌کنید:

نسخه رایگان مایکروسافت تیمز توانایی استفاده در انواع  سازمان‌ها با 500.000 کاربر را دارد. کاربران می‌توانند به صورت رایگان از قابلیت‌های زیر بهره‌مند شوند:

  • جستجو و چت نامحدود
  • امکان برقراری تماس ویدیویی و صوتی
  • زمانبندی جلسه‌ها
  • امکان ذخیره‌سازی فایل‌ها تا 10 گیگابایت در تیم و 2 گیگابایت برای هر فرد
  • امکان استفاده از نسخه وب نرم‌افزار‌های آفیس (ورد، اکسل، پاورپوینت و وان نوت) در نرم‌افزار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH