چگونه با دفتر کار مجازی هزینه راه اندازی کسب و کار را به شدت کاهش دهیم؟

این روزها که به خاطر شیوع کرونا بسیاری از افراد، سازمان‌ها و شرکت‌ها به دورکاری روی آوردند و از طرفی هزینه راه‌اندازی کسب‌و‌کار هم به شدت بالا رفته است، اقبال به کسب‌وکارهایی که امکان دورکاری را برای ما فراهم می‌کنند، از قبل بیشتر شده است.

در روزهای رایج شدن دورکاری و کسب درآمد در خانه یکی از کسب و کارهای نوین که امکانات گسترده و فوق العاده‌ای به ما می‌دهد، خدمات دفتر کار مجازی است.

با کمک دفتر کار مجازی بدون نیاز به دفتر و فضای فیزیکی می‌توان تماس‌های کاری را مدیریت کرد. با علی دشتی، مدیرعامل دفتر کار مجازی «دفتر شما» درباره خدماتی که این شرکت دانش بنیان ارائه می‌کند، گفتگو کردیم.

به عنوان اولین سوال بفرمایید که دفتر کار مجازی چگونه هزینه راه اندازی کسب و کار را کاهش می دهد؟

در شرایط کنونی معضل اصلی کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، کاهش دادن هزینه‌ راه اندازی کسب‌وکار است. خصوصا اجاره دفتر کار در تهران که برای برخی کسب‌وکارها توجیه منطقی ندارد. از طرفی شیوع کرونا هم باعث شده که کسب‌و‌کارها به دورکاری روی بیاورند، بنابراین تمام کسانی که می‌خواهند وجهه‌ای حرفه‌ای به کسب‌وکار خود بدهند و به هر دلیلی امکان داشتن دفترکار، استخدام منشی و داشتن خط ثابت تهران را ندارند، می‌توانند از خدمات دفتر کار مجازی دفتر شما استفاده کنند.

پس شما در واقع به کسب‌و کار‌ها امکانات ارتباطی یک دفتر کار می‌دهید؟

بله! امکانات دفتر کار بدون اینکه نیاز باشد که در دفتر خاصی مستقر باشند. در هر کجای ایران که باشید، فقط در ۵ دقیقه به کمک خدمات دفتر کار مجازی «دفترشما» یک شماره ثابت تهران از پورتال آنلاین دفترشما انتخاب کنید و بدون داشتن دفترکار از خدمات ارتباطی ما مثل سرویس تلفن گویا، منشی حرفه‌ای، فکس و صندوق صوتی با امکان دایورت تماس‌ها روی موبایل و … بهره‌مند شوید.

با خرید سرویس تلفن گویا دفتر شما دیگر حتی نیازی به اجاره دفتر کار در تهران، نصب نرم‌افزار و سخت‌افزار سانترال هم ندارید. بدین ترتیب اگر فقط خط ثابت تهران را برای پاسخگویی به تماس‌های کاری لازم داشتید، دیگر نیازی به هزینه کردن برای اجاره و تجهیز یک دفتر کار ندارید و صرفه‌جویی زیادی می‌کنید.

با استفاده از سرویس تلفن گویا می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز و در هر کجا که باشید، تماس مشتریان را پاسخ دهید و اگر مایلید تماس‌ها توسط مرکز تماس ما و منشی‌های حرفه‌ای پاسخ داده شود، از سرویس منشی مجازی استفاده کنید.

حتی اگر در مسافرت به سر ببرید، در منزل یا در دفترکار، فرقی نمی‌کند؛ تماسی را از دست نخواهید داد. تمام این موارد به کاهش هزینه راه‌اندازی کسب‌و‌کار منجر می‌شود.

منشی مجازی چه کار می‌کند؟ آیا یک شخص واقعی تماس‌ها را جواب می‌دهد؟

بله، در واقع منشی مجازی، منشی دورکار شما است و یک اپراتور حرفه‌ای است و بدون اینکه در محل شما حضور داشته باشد، تمامی تماس‌های کاری شما را براساس دستورالعملی که از طریق پورتال آنلاین به او داده‌اید، مدیریت می‌کند و به شما گزارش می‌دهد یا در صورت لزوم تماس را به شما وصل می‌کند. با این سرویس، شما عملا از استخدام منشی و هزینه‌های حقوق، بیمه و مزایا، اجاره دفتر کار و خریداری تجهیزات اداری بی‌نیاز می‌شوید.

دفترشما اولین شرکت ارائه‌دهنده خدمات منشی مجازی در ایران به شمار می‌رود و شرایطی را فراهم کرده تا هر فرد کارآفرین بتواند با حداقل هزینه یک منشی حرفه‌ای دورکار داشته باشد. به سادگی می‌توانید پس از طی مراحل خرید بسته منشی و انتخاب یک خط تلفن، دستورالعمل پاسخگویی تماس‌های منشی را مشخص کرده تا بدین ترتیب با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مدیریت تماس‌های کاری خود را به اپراتورهای حرفه‌ای واگذار کنید.

آیا برای استفاده از امکانات دفترشما مثل سرویس‌های ویپ به اینترنت نیاز داریم؟

سرویس‌هایی که دفترشما ارائه می‌دهد حتی نسبت به ویپ (VOIP) و سیپ ترانک هم مزایایی بیشتری دارد. اولین مزیت اینکه نیاز به اینترنت ندارد و همچنین به‌واسطه ارتباط مخابراتی کیفیت تماس عالی است. مزیت دیگر اینکه ورودی همزمان بی‌شمار دارید؛ یعنی خطوط مجازی دفترشما ۳۲ تماس ورودی همزمان می‌پذیرند و روی سرویس تلفن گویا می‌توان منوها و داخلی‌های متعدد و بدون محدودیت ایجاد کرد تا نفرات مختلف هر کسب‌وکار بتوانند پاسخگوی تماس ورودی مستقیم خود باشند.

هزینه راه‌اندازی آن هم بر خلاف تلفن اینترنتی رایگان است؛ همچنین شما در سرویس‌های دفتر شما این امکان را دارید که کاربران زیادی را به عنوان همکار اضافه کنید تا به پنل دسترسی داشته باشند ولی این کار در تلفن اینترنتی هزینه دارد. زمان راه‌اندازی تلفن مجازی دفتر شما ۵ دقیقه است ولی برای ویپ و تلفن اینترنتی نیاز به طی مراحل اداری دارد.

کیفیت صدا در تلفن‌های دفتر مجازی هم پایدار است ولی کیفیت صدای تلفن اینترنتی کاملا وابسته به سرعت اینترنت شما است!

در مجموع برای کاهش هزینه راه‌اندازی کسب‌و‌کار و افزایش کیفیت پاسخگویی، دفتر کار مجازی این مزایای را نسبت به سیپ ترانک دارد.

خیلی هم عالی! و حرف و سخن پایانی؟

حرف آخر اینکه تمام کسانی که فکر می‌کنند این سرویس‌ها به دردشان می‌خورد می‌توانند به سایت ما به نشانی daftareshoma.com بروند و دو هفته به صورت رایگان از سرویس تلفن گویا و منشی مجازی استفاده کنند، بنابراین توصیه می‌کنم که از این فرصت استفاده کنند و اگر مناسب کسب‌وکارشان بود به جمع مشترکین ما بپیوندد.

اگر هر سوال یا ابهامی هم در رابطه با سرویس‌های دفترشما دارید، با ما تماس بگیرید. شماره تماس ما 02128420 است و همینطور ما را در اینستاگرام، تلگرام و توییتر و آپارات با آی‌دی daftareshoma پیدا کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH