نتایج جالب توجه DisplayMate از صفحه نمایش S5 منتشر شد

Samsung-Display

دیسپلی میت به رسم همیشه تحلیل‌ها و بررسی‌های خود را بر روی صفحه نمایش پرچمدار جدید سامسونگ اعمال کرده است و آنرا بهترین صفحه نمایش از نظر عملکرد نامیده که تا بحال مورد آزمایش این آزمایشگاه قرار گرفته است. این صفحه بخاطر روشنایی، دقت رنگها و نسبت کنتراستش بهترین نامیده شده است. بر طبق گفته دیسپلی میت، گلکسی اس 5 سطح کارایی صفحات نمایش را به مرحله بالاتری برده است.

این صفحه نمایش نسبت به مدلی که در اس 4 بکار گرفته شده، 22٪ روشنتر و نسبت به صفحه نوت 3، 13٪ روشنتر است. زمانی که روشنایی خودکار فعال است، بالاترین حد روشنایی اس 5 تا 47 ٪ بیشتر از اس 4 و 6٪ بیشتر از نوت 3 است.

میزان مصرف هم در این هوشمند نسبت به مدلهای پیشینش پایین آمده است. مثلا با میزان روشنایی مشابه، اس 5 تا 18٪ کمتر از اس 4 انرژی مصرف می‌کند که منجر به بیشتر عمر کردن باتری می‌شود. بعلاوه گلکسی اس 5 مجهز به ویژگی Ultra Power Saving Mode  بوده که در زمان کم شدن شارژ نور صفحه را بطور خودکار پایین آورده و آن را سیاه و سفید می‌کند. این کار انرژی بیشتری ذخیره کرده و بر اساس برخی از گفته‌ها عمر باتری را دو برابر می‌کند.

روشن‌ترین و دقیق‌ترین صفحه نمایشی که تا بحال ساخته شده که انرژی کمتری هم استفاده می‌کند، اینها آن چیزهایی است که دیسپلی میت درباره اس 5 می‌گوید.

3 در مورد “نتایج جالب توجه DisplayMate از صفحه نمایش S5 منتشر شد”

  1. سامسونگ واقعه صفحه نمایش های امولد رو به بلوغ رسونده و اشباه رنگ رو در اونها به حداقل رسونه و اهمینطور روشنایی رو افزایش داده و از همه مهمتر مصرف رو پایین اورده ی شاهکار به تمام معنا

  2. سامسونگ در بررسی جزء به جزء عالیه ولی نمی دونم وقتی کنار هم قرار می گیرن چرا خوب نیست واصلا نمی تونید این احساس رو داشته باشید که این گوشی رو همینطوری سالم 2 سال دیگه هم من خواهم داشت./

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH