سامسونگ گلکسی نوت 20 پلاس دارای نسبت تصویر 19.3:9 خواهد بود

به‌تازگی هندستی با شماره مدل SM-N986U که به احتمال زیاد سامسونگ گلکسی نوت 20 پلاس است، تحت تست HTML5 قرار گرفته و رزولوشن عجیبی برای نمایشگر آن گزارش شده است، بطوریکه رزولوشن آن در محدوده 1440p قرار دارد و دارای نسبت تصویر ۱۹.۳:۹ است.

رزولوشن دقیق آن ۳۰۹۶x۱۴۴۴ پیکسل است که با اعداد گزارش‌شده توسط تحلیلگران همخوانی دارد. لازم به گفتن است که گلکسی نوت 20 استاندارد، یک نمایشگر +1080p با همان نسبت تصویر مدل پلاس خواهد داشت. نسبت ۱۹.۳:۹ بلندتر از نسبت ۱۹:۹ گوشی‌های سری گلکسی نوت 10 و S10 است، اما نسبت ۲۰:۹ سری گلکسی S20 بلندتر نیست. این نسبت بسیار نزدیک به نسبت ۱۹.۵:۹ آیفون 11 پرو مکس است.

استفاده از نسبت ۱۹.۳:۹ در نمایشگر بزرگتر ۶.۸۷ اینچی گلکسی نوت 20 پلاس (در مقایسه با صفحه‌نمایش ۶.۸ اینچی نوت 10 پلاس) بدین معنی است که نمایشگر جدید دارای همان عرض نمایشگر نوت 10 پلاس، اما ۲ میلی‌متر بلندتر خواهد بود.

البته اگر شما به‌دنبال یک نمایشگر واقعا بزرگ هستید، سامسونگ در ماه آگوست در کنار سری نوت 20 از گلکسی فولد 2 هم رونمایی خواهد کرد. نمایشگر این گوشی در حالت کاملا باز ۷.۷ اینچ خواهد بود و از قلم S Pen نیز پشتیبانی خواهد کرد. ضمن اینکه دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز هم خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH