مایکروسافت اعلام کرد، دیگر جاسوسی نخواهیم کرد!

شرکت مایکروسافت اعلام کرد که دیگر به پروژه خود برای شنود ایمیل کاربران ادامه نخواهد داد و به عبارت دیگر مایکروسافت اعلام کرد، دیگر جاسوسی نخواهیم کرد!

پیش از این به‌نظر می‌رسید که شنود ایمیل های این شرکت یعنی هات میل تنها درحد یک شایعه باشد ولی با اعلام رسمی این غول آمریکایی معلوم شد که این امر نه‌تنها شایعه نبوده است بلکه مدت‌ها ادامه داشته است ولی مایکروسافت به‌زودی با تغییر سیاست‌ها و قوانین حقوق کاربران خود از این عمل دست خواهد کشید.

برد اسمیت به عنوان یکی از مدیران ارشد این شرکت ضمن تائید این مطلب اعلام کرد که این کمپانی تصمیم دارد تا سیاست‌های رویکرد خود به مشتریان و همین‌طور قوانین و حقوق نرم‌افزاری برای مشتریان را تغییر دهد:« این تغییرات فورا عملی خواهد شد، اگر ما اطلاعاتی از کاربران خود به دست بیاوریم که فردی درحال استفاده غیرقانونی از امکانات ما می‌باشد تنها او را به تیم قانونی خود ارجاع خواهیم داد و تمامی اقدامات قانونی توسط آن‌ها انجام خواهد شد .»

این اقدام مایکروسافت از طرفی موجب اطمینان خاطر مشترکان هات میل شده و از طرفی اطمینان کلی نسبت به این کمپانی را از بین خواهد برد زیرا بسیاری از اینکه این شرکت بدون اطلاع کاربران فایل‌های آنها را شنود می‌کرده ناراضی به نظر می‌رسند.

4 در مورد “مایکروسافت اعلام کرد، دیگر جاسوسی نخواهیم کرد!”

  1. اگر این حرفا صحت داشته باشه یعنی ما ایرانیا که فقط از کپی استفاده میکنیم . . .
    دهنمون سرویسه و به همی راحتی میتونه از ما جاسوسی کنه

  2. عجب آدمای […..] یی هستید!
    به جای اینکه مراسم بیلد دیشب رو پوشش بدید با اون همه معرفی ها، این خبرو مینویسید!؟ اصلا منبع این خبر کجاست؟ دیشب که همچین چیزی نگفتن!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH