اسمارت‌فون آنر 30 لایت در گیک‌بنچ رویت شد

برند آنر به‌دنبال عرضه یک اسمارت‌فون بزرگ با نام X10 مکس در روز 2 جولای است. امروز نیز شاهد انتشار خبر جدیدی پیرامون معرفی یک هندست دیگر با نام آنر 30 لایت بودیم (این محصول تحت‌عنوان Honor 30 Youth نیز شناخته می‌شود). آنر در صفحه شخصی خود تاریخ رونمایی رسمی از این هندست را اعلام کرد. همچنین به گفته کمپانی این اسمارت‌فون میان‌رده از قابلیت اتصال 5G دوبانده پشتیبانی خواهد کرد؛ واقعیتی که احتمالا چندان شگفت‌آور به‌نظر نمی‌رسد.

در اوایل ماه جاری وبسایت Gsmarena از مشخصات آنر 30 لایت به‌صورت اختصاصی رونمایی کرد. بر این اساس اسمارت‌فون مذکور از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه میزبانی خواهد کرد. ظاهر شدن هندستی با شماره مدل MXW-AN00 در پایگاه داده TENAA این موضوع را موردتائید قرار داد. آنر 30 لایت با 3 پیکره‌بندی مختلف حافظه شامل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی و 8 گیگابایت رم به‌همراه 256 گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه خواهد شد. ماژول دوربین سه‌گانه پشتی گوشی نیز از حسگرهای 48، 8 و 2 مگاپیکسلی میزبانی خواهد کرد؛ در حالی‌که دوربین جلویی دستگاه مجهز به یک حسگر 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

تصاویر آنر 30 لایت/Youth در وبسایت TENAA

پردازنده مرکزی با فرکانس 2.0 گیگاهرتز (احتمالا در قالب تراشه Dimensity 800 ساخت مدیاتک)، نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و یک باتری با ظرفیت 3900 میلی‌آمپرساعت سایر مشخصات آنر 30 لایت را تشکیل می‌دهند. تصاویر و مشخصات این هندست تا حدود زیادی مشابه اسمارت‌فون‌های هواوی Enjoy 20 پلاس (فروش به‌صورت آنلاین) و هواوی Enjoy Z 5G (فروش به‌صورت آفلاین) به‌نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH