گلکسی M51 از نمایشگر OLED ساخت سامسونگ ساخته نمی‌شود!

سامسونگ شاید یکی از بهترین سازندگان نمایشگر دنیا باشد، اما محصولات این شرکت جزو ارزان‌ترین‌ها نیستند. به همین خاطر است که سامسونگ تصمیم گرفته برای گوشی اقتصادی گلکسی M51 خود از نمایشگرهای ساخت خودش استفاده نکند.

سامسونگ مدتی است که تمرکز خود را روی هندست‌های میان‌رده سری گلکسی A و همچنین سری گلکسی M گذاشته است. این سری‌ها باعث شده‌‌اند تا در حالیکه پرچمداران غول کره‌ای بسیار پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شده‌اند میزان فروش‌های شرکت افزایش یابد.

انتظار می‌رود گلکسی M51 قدرتمندترین هندست سری M تا به امروز باشد و احتمالا مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون 730 در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. این گوشی ظاهرا از یک پنل Super AMOLED استفاده خواهد کرد و در پشت خود یک حسگر اثرانگشت و یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد داشت.

گلکسی M51 روی محبوبیت گلکسی A51 سرمایه‌گذاری خواهد کرد

طبق یک گزارش، گلکسی M51 درواقع نسخه اقتصادی گلکسی A51 خواهد بود که در حال‌حاضر محبوبیت زیادی بین مشتریان پیدا کرده است.

مشخصاتی که برای این گوشی لو رفته‌ است واقعا فوق‌العاده هستند و به نظر می‌رسد که سامسونگ نمی‌خواهد مزیت قیمت آن را با به‌کاگیری سخت‌افزارهای گران‌تر مثل نمایشگرهای خودش از بین ببرد.

راس یانگ (Ross Young) از تحلیلگران زنجیره تامین ادعا کرده است که نمایشگر OLED گلکسی M51 توسط شرکت China Star ساخته خواهد شد. به این ترتیب، گلکسی M51 اولین اسمارت‌فون گلکسی با یک پنل OLED از شرکت دیگری به غیر از سامسونگ خواهد بود.

پنل‌های OLED شرکت China Star قبلا با یک سری مشکلات فنی مواجه بودند و دقیقا به همین خاطر بود که پروژه گلکسی M41 کنار گذاشته شد.

عرضه نمایشگر گلکسی M51 قرار است از ماه جولای شروع شود و این گوشی احتمالا در ماه سپتامبر در هند معرفی خواهد شد. هنوز صحبتی درباره عرضه این هندست در اروپا نشده است، اما احتمالا به‌زودی چیزهای درباره آن خواهیم شنید. گلکسی M51 ظاهرا در سایر کشورهای آسیایی نیز عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH