واتس‌آپ از استیکرهای متحرک در اپلیکیشن اندرویدی و iOS خود رونمایی می‌کند

واتس‌آپ در حال افزودن امکانات جدیدی به اپلیکیشن‌های دسکتاپی و موبایلی خود است. از روز 1 جولای امسال کاربران واتس‌آپ در پلتفرم‌های اندروید، iOS و دسکتاپ به قابلیت‌هایی شامل حالت تاریک، استیکرهای متحرک، کدهای QR و چندین مورد از اصلاحات دیگر دسترسی خواهند داشت. ظرف چند هفته آینده واتس‌آپ بسته‌هایی از استیکرهای متحرک جدید را برای کاربران اندروید و iOS ارائه خواهد کرد. همچنین واتس‌آپ به‌دنبال آن است تا از طریق اسکن کدهای QR فرآیند افزودن مخاطبان به فهرست را برای کاربران تسهیل نماید. این قابلیت جدید کاربران را از افزودن شماره تلفن مخاطب به گوشی از طریق دستی بی‌نیاز خواهد کرد.

صرفنظر از این قابلیت‌های جدید و مهم واتس‌آپ اعلام کرده که اکنون امکان مشارکت حداکثر 8 کاربر در یک تماس ویدیویی فراهم شده است. بدین‌ترتیب قابلیت برقراری تماس ویدیویی گروهی در این سرویس با پیشرفت چشمگیری مواجه شده است. همچنین در به‌روزرسانی جدید یک آیکون ویدیویی به چت‌های گروهی حداکثر 8 نفره اضافه شده است. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا تنها با یکبار ضربه زدن روی آیکون به گفتگوی ویدیویی گروهی ملحق شوند.

خبر خوشحال‌کننده برای کاربران سیستم‌عامل KaiOS اینکه واتس‌آپ مشخصه جدیدی موسوم به “status” را به اپلیکیشن خود اضافه نموده است. این قابلیت امکان اشتراک‌گذاری آپدیت‌هایی که پس از مدت 24 ساعت ناپدید می‌شوند را فراهم می‌کند. نهایتا بایستی خاطرنشان کرد که پس از عرضه حالت تاریک در پلتفرم‌های اندروید و iOS اکنون واتس‌آپ این قابلیت را به نسخه دسکتاپی و تحت وب سرویس خود اضافه نموده است. کلیه قابلیت‌های فوق طی چند هفته آینده عرضه خواهند شد؛ لذا در صورت عدم بهره‌مندی از آن‌ها کماکان بایستی صبور باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH