ویدیوی مربوط به ماکت‌های سری آی‌فون 12 اپل منتشر شد

ویدیوی جدیدی که توسط خرده فروشی Mobile Fun منتشر شده است؛ به بررسی تعدادی از ماکت‌های تولید شده سری آی‌فون 12 می‌پردازد. ماکت‌های مذکور نشان‌‌دهنده طراحی نهایی آی‌فون‌های آینده خصوصا ماژول‌های دوربین آن‌ها نیستند؛ اما این ماکت‌ها امکان مقایسه اندازه دستگاه‌های جدید آی‌فون با مدل‌های قدیمی‌تر را فراهم می‌کنند. یکی از تغییرات اساسی در سری آی‌فون 12 لبه‌های مسطحی است که در اطراف بدنه کلیه مدل‌ها به‌کار گرفته می‌شوند. بدین‌ترتیب حمل گوشی‌ها در دست تا حدود زیادی تسهیل شده و طراحی آن‌ها به جدیدترین مدل‌های آی‌پد پرو نزدیک می‌شود؛ محصولی که هم‌اکنون از لبه‌های مسطح برخوردار است. برای مشاهده این ویدیو کافیست اینجا کلیک کنید.

آی‌فون‌های نمایش داده شده در ویدیو بر حسب اندازه شامل آی‌فون 12 (5.4 اینچی)، آی‌فون 12 پرو (6.1 اینچی) و آی‌فون 12 پرو مکس (6.7 اینچی) هستند. بایستی خاطرنشان کرد که ماژول دوربین قابل رویت در این هندست‌ها نشان‌دهنده الگوی طراحی محصول نهایی نیستند. همچنین آی‌فون 12 مکس (ورژن غیر پرو) نیز در این ویدیو به معرض نمایش گذاشته نشده است؛ اما از آنجا که ابعاد این محصول مشابه آی‌فون 12 پرو 6.1 اینچی است؛ لذا تنها تفاوت احتمالی میان آن‌ها به ماژول دوربین دوگانه در آی‌فون‌های غیر پرو مربوط می‌شود. بر این اساس مدل‌های آی‌فون 12 پرو احتمالا به‌همراه دوربین چهارم LiDAR روانه بازار خواهند شد.

نسخه 5.4 اینچی آی‌فون 12 با هر 2 مدل 2016 و 2020 آی‌فون SE مورد مقایسه قرار گرفته است. ابعاد 5.4 اینچی این گوشی برای بسیاری از کاربران که به آی‌فون‌های غول‌پیکر علاقه ندارند؛ خرسندکننده خواهد بود. این هندست در حد فاصل مدل کوچک‌تر آی‌فون SE 2016 و مدل جدیدتر آی‌فون SE (عرضه شده طی سال جاری) قرار می‌گیرد. چشم‌انداز داشتن آی‌فونی کوچک با حواشی بسیار باریک همان چیزی است که بسیاری از کاربران iOS بی‌صبرانه منتظر آن بودند.

برخی شایعات ادعا می‌کنند که امسال اپل به سراغ استفاده از پورت USB-C خواهد رفت؛ اما ابعاد پورت‌های تعبیه شده روی ماکت‌ها، فرضیه ادامه استفاده از درگاه لایتنینگ را تقویت می‌کند. بر اساس پیش‌بینی‌ها اپل در ماه سپتامبر پیش رو از مدل‌های جدید آی‌فون 12 رونمایی خواهد کرد؛ رویه‌ای که اپل طی سالیان گذشته نیز به آن پایبند بوده است. در این میان عدم برگزاری رویداد حضوری به‌دلیل شیوع بیماری کووید 19 تنها تفاوت موجود به‌شمار می‌رود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH