باز هم تاخیر در عرضه سونی اکسپریا Z2

Sony-Xperia-Z2

تاخیر در آغاز بکار سونی اکسپریا Z2 به یک مشکل اساسی برای این سازنده ژاپنی تبدیل شده است. بالاخره قرار بود این پرچمدار برای رقابت با گلکسی اس 5 و اچ تی س وان 8 بی‌آید. اولین باری که از تاخیر در عرضه این هوشمند شنیدیم، تاریخ آغاز بکار را اواخر آوریل یا اوایل می اعلام کرده بود، تقریبا دو هفته بعد از آنهم سونی U.K به فروشنده‌ها گفته بود که تا پیش از می منتظر این هندست نباشند.

اما الان که سونی هنگ کنگ تایید کرده که این هندست تا ماه ژوئن عرضه نخواهد شد، تاخیرهای پیشین برایمان دلچسب‌تر شده است. قطعا این خبر برای دوستداران سونی که در رویداد MWC در اواخر فوریه گذشته با این هوشمند آشنا شدند، خبر بدی است. گفته می‌شود در آمریکا، نسخه ویژه وریزون در سه ماهه دوم عرضه شود.

با عرضه هر شش ماه یکبار محصولات سونی، این تاخیر به نفع کمپانی تمام نخواهد شد. اگر به خاطر داشته باشید کوروزومی یوشیرو مدیر خلاق سونی موبایل، تاریخ آغاز به کار این مدل را برای نیمه اول سال 2014 اعلام کرده بود، حالا اگر این اتفاق دیرتر بی‌افتد، کاربران ترجیح می‌دهند که منتظر سونی اکسپیا Z3 باشند و سونی هم مجبور می‌شود، قیمت Z2 خود را پایینتر از معمول بگذارد.

سونی علت تاخیر را کمبود قطعات مورد نیاز برای دستگاه اعلام کرده است.

4 در مورد “باز هم تاخیر در عرضه سونی اکسپریا Z2”

    1. باز خوبه که سونی آشغاله اما سامسونگ چی که از بازیافت همه گوشی ها مواد تشکیل دهنده کارخونشو تامین میکنه!!!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH