شاید آیفون 6 این شکلی شود!

باز هم رندرهای جدیدی از آیفون و کلی تغییر در طراحی که شاید کسی انتظار نداشت منتشر شده و توجهات زیادی را جلب خود کرده است.

اخیرا شماتیکی که ابعاد دو نسخه آتی آیفون (یکی اسمارتفون و دیگری فبلت) را نشان می‌داده منتشر شده است. اپل آیفون 6 با صفحه 4.7 اینچی با طول 137 میلی متر، عرض 66 میلیمتر و قطر 7.0 میلیمتر و آیفون فبلت  5.7 اینچی با طول 157 میلیمتری، عرض 77 میلیمتری و قطر 6.7 میلیمتری در فضای نت منتشر شده‌اند. در ضمن تعجبی هم نخواهد داشت که مدل بزرگتر همان اپل آیفون ایر باشد.

MacRumors به طراح Ferry Passchier پول داده است تا هر دو تلفن هوشمند را بر اساس شماتیک منتشر شده طراحی کند. در تصاویر آیفون طراحی دشه گوشه‌هایی گردتر، بزل بالایی، پایینی و کناری باریکتر و انتقال دکمه پاور از سمت راست به قسمت چپی را می‌بینیم.

بعلاوه شایعاتی هم وجود دارد که می‌گوید اپل، آیفون 6 با صفحه 4.7 اینچی را همین امسال معرفی خواهد کرد و مدل بزرگتر سال آینده وارد بازار خواهد شد.

در تصاویر زیر آیفون 6 را طبق شماتیک درز کرده می‌بنید:

4.7-inch-Apple-iPhone-6-L-compared-with-5.7-inch-Apple-iPhone

در تصویر زیر از چپ به راست اپل آیفون 5S، اپل آیفون 6 با صفحه 4.7 اینچی، اپل آیفون فبلت با صفحه 5.7 اینچی و اپل آیپد مینی 7.9 اینچی را می‌بینید:

From-left-to-right-Apple-iPhone-5s-4.7-inch-Apple-iPhone-6-5.7-inch-Apple-iPhone-phablet7.9-inch-Apple-iPad-mini

2 در مورد “شاید آیفون 6 این شکلی شود!”

  1. به نظر من گوشه ها و کناره ها بجای خمیده صاف باشه خیلی شیک تره. فرض کنید گوشه ها و کناره ها صاف باشه بدنه هم باریک تر. خیلی شیک میشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH