ابر قهرمانی از جنس اچ تی سی

1

شرکت اچ تی سی در اقدامی جالب از هنرپیشه نقش آیرون من، ابرقهرمان هالیوودی برای تبلیغ دستگاه جدید این شرکت یعنی مدل M8 استفاده نمود و رابرت دوانی جونیور را ابر قهرمانی از جنس اچ تی سی نامید.

در ویدیوی منتشر شده در اینترنت رابرت دوانی جونیور هنرپیشه مشهوری که بیشتر شهرت خود را مدیون ایفای نقش تونی استارک یا آیرون من است،  به تمجید از محصول حجدید اچ تی سی پرداخته و به نوعی تبلیغ متفاوتی برای این محصول انجام داده است.دوانی جونیور درباره پرچم‌دار اچ تی سی می‌گوید که این گوشی را به شدت دوست دارد و این گوشی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای تکنولوژیکی روز جهان می‌تواند هر دارنده‌ای را خوشحال و راضی نگاه دارد.

پیش از این نیز دیگر هنرپیشه مشهور هالیوودی یعنی گری اولدمن در یک ویدیویی مشابه به تبلیغ محصولات اچ تی سی پرداخته بود که این موضوع  به نوعی‌ نشان‌دهنده رویکرد ویژه این شرکت برای ایجاد فاز جدیدی از تبلیغات است. و رویکرد مصمم این شرکت را در ایجاد بازار جدید برای محصولات و تلفن‌های همراه هوشمند دارای برند اچ تی سی نشان می‌دهد. پیش از این نیز یکی از مدیران بالارده این شرکت گوشی‌های سامسونگ را پلاستیک ارزان قیمت خوانده بود و جنگ را علنی کرده بود.

این پروژه تبلیغاتی با نام  « اچ تی سی تغییر می‌دهد» آماده و عرضه شده است و ویدوی ان در یو تیوب قابل دسترسی است و در آن دوانی جونیور ابتدا خود را به‌عنوان یک شخصیت سینمایی دربرخی موارد مهم و همچنین یک خادم خاشع بشریت معرفی می‌کند و پس از تعریف و تمجید از اچ تی سی وان و اشاره به جوایز این گوشی در سال‌ گذشته درباره اچ تی سی m8 می‌گوید:«  این گوشی را همین الان بخرید، وگرنه من توسط خبیث‌ترین ارواح تسخیر خواهم شد.» جونیور همچنین برای نشان‌ دادن جدیت خود در این تبلیغ به‌صورت کامل با لهجه غلیظ انکلیسی بریتانیایی صحبت می‌کند و جالب اینجاست که در پایان ویدیو نیز خود او اعلام می‌کند که لهجه او برای نشان دادن جدیت او بوده است. البته این تبلیغ با یک کلیپ  ویژه نیز همراه است که به‌صورت سینمایی درست شده است و بسیار کمدی به‌نظر می‌رسد و می‌توانید این ویدیو را از لینک زیر مشاهده نمایید.

https://www.youtube.com/watch?v=OVE1OcfB1E4

همچنین می‌توانید نسخه ویژه‌ای که او درباره اچ تی سی M8 صحبت می‌کند را نیز در لینک زیر مشاهده نمایید.
https://www.youtube.com/watch?v=bPNCzkTBEEs

 ویدیوی اول کمی طولانی بوده ولی ویدیوی  دوم تنها 1 دقیقه خواهد بود و دیدن آن خالی از لطف نخواهد بود.

4 در مورد “ابر قهرمانی از جنس اچ تی سی”

  1. این پسره که خیلی وقته تبلیغ اچ تی سی رو میکنه _ از سای پیش
    شما که ویدیو رو تو یوتیوب میذارین یه هیتلرشکن خوب هم برای دانلود بذارین دیگه!

  2. ایمان عزیزی

    ای کاش فیلم ها رو توی همین اپارت خودمون میذاشتی. متاسفانه الان 6 ماهه که هیچ ویدئوی یوتیوپی رو نمیتونم ببینم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH