به‌روزرسانی سونی اکسپریا 1 II با قابلیت‌های جدید در زمینه دوربین منتشر شد

پیش‌تر شرکت سونی از اکسپریا 1 II به‌عنوان یک اسمارت‌فون ممتاز در زمینه عکاسی رونمایی کرد. این هندست مجهز به حالتی حرفه‌ای موسوم به Photo Pro است که برای بهینه‌سازی کیفیت تصاویر از امکانات متعددی بهره می‌گیرد. پشتیبانی از فرمت RAW یکی از مواردی بود که فقدان در هندست احساس می‌شد و اکنون با انتشار پچ امنیتی ماه جولای در قالب به‌روزرسانی فیرم‌ور ورژن 58.0.A.3.88 این قابلیت به اکسپریا 1 II افزوده شده است.

تصاویر اسکرین‌شات از اکسپریا 1 II پس از دریافت به‌روزرسانی جدید

این به‌روزرسانی نرم‌افزاری حدودا 75 مگابایت حجم داشته و عملکرد دوربین جلویی گوشی ضمن برقراری تماس‌های ویدیویی را نیز ارتقاء خواهد داد. با این‌حال کاربران کماکان به هیچ یک از اشکال حالت شبانه دسترسی ندارند. این در حالیست که بسیاری از تولیدکنندگان در اسمارت‌فون‌های ارزان‌تر و رده پایین‌تر خود از این فناوری بهره می‌گیرند.

اکنون گزینه مربوط به فرمت RAW صرفا در حالت Photo Pro قابل دسترس است. فایل‌های عکس با فرمت DNG به ثبت رسیده و به‌صورت خودکار درون حافظه‌داخلی گوشی ذخیره می‌شوند. در اینجا هیچ گزینه‌ای برای ذخیره‌سازی تصاویر در کارت حافظه میکرو اس‌دی وجود ندارد؛ پدیده‌ای که به کاربران اطمینان می‌دهد که فرآیند ذخیره‌سازی داده‌ها در حافظه با سرعتی بسیار بالا انجام می‌شود 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH