یک اسمارت‌فون متفاوت با باتری غول‌پیکر 10000 میلی‌آمپرساعتی در TENAA رویت شد

شرکت جیونی (Gionee) دوباره به بازار گوشی‌های هوشمند برگشته و حالا یک گوشی جدید معرفی کرده است. چیزی که این هندست را جالب‌توجه می‌کند، باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن است که بزرگترین باتری موجود در گوشی‌های جیونی محسوب می‌شود. ما هنوز تصویر کامل این گوشی را به‌جز تصاویری که وب‌سایت TENAA منتشر کرده نداریم.

هندست جدید جیونی که نامش هنوز مشخص نیست ممکن است عضوی از سری مارتون (Marathon) باشد، مارتون M5 در سال 2015 با باتری ۶۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد و جدیدترین مدل این سری، M2017 است که یک باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد. با این‌حال، باتری مدل جدید بسیار بزرگتر از باتری دو مدل فوق است.

این مدل، غیر از ظرفیت باتری‌اش، چیز خاصی برای گفتن ندارد و ناامیدکننده‌ترین بخش آن، سیستم‌عامل اندروید 7.1 نوقا است. در داخل این گوشی از یک پردازنده هشت هسته‌ای ۲ گیگاهرتزی در کنار ۴/۶/۸ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است و یک شیار کارت microSD نیز برای افزایش حافظه وجود دارد.

این اسمارت‌فون دارای نمایشگر ۵.۷۲ اینچی LCD با رزولوشن +720p است و ابعادی برابر ۱۶۰.۶x۷۵.۸x۸.۴ میلی‌متر دارد. وزن گوشی هم با توجه به باتری غول‌پیکرش ۳۰۵ گرم است. متاسفانه TENAA سرعت‌های شارژ باتری دستگاه را لیست نکرده، اما ما امیدواریم که این گوشی دارای سرعت شارژ بیش از ۱۰ وات باشد.

گوشی جدید جیونی یک هندست دو سیم‌کارته با اتصال 4G است و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت، درست بالای اسکنر اثرانگشت، دارد. دوربین سلفی آن هم یک سنسور ۸ مگاپیکسلی است. این هندست در دو رنگ مشکی و آبی قابل دسترس خواهد بود و احتمالا در ماه آگوست معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH