پیشرفت سریع اکوسیستم هواوی، 1.6 میلیون نفر توسعه‌دهنده و عبور از مرز 700 میلیون کاربر

در نوزدهمین کنفرانس اینترنت چین که در تاریخ 23 جولای معادل با دوم مرداد برگزار شد، شرکت هواوی اطلاعات جدیدی در مورد سرویس‌های موبایلی هواوی (HMS) ارائه کرد که در عمل جایگزینی برای سرویس‌های مشابه بوده و توسعه آن در راه استقلال کامل هواوی است. این شرکت ضمن ارائه گزارشی آماری در مورد این زیرساخت اعلام کرد که تعداد افراد فعال در بخش توسعه نرم‌افزار مبتنی بر هسته مرکزی سرویس‌های موبایلی هواوی به 1.6 میلیون نفر رسیده است که نسبت به سال گذشته رشد 76 درصدی را نشان می‌دهد.

علاوه بر آن کمپانی اعلام کرده که تعداد کاربران بین‌المللی این سیستم از مرز 700 میلیون نفر عبور کرده است که رشد سالیانه 32 درصدی را نشان می‌دهد. لازم به ذکر است، از زمان آغاز به کار سرویس‌های موبایلی هواوی، 81000 هزار برنامه جدید به آن اضافه شده است.

باید اشاره کرد که برنامه های تشویقی هواوی برای توسعه‌دهندگان نظیر اختصاص مبلغ 1 میلیارد دلار به این بخش نیز تاثیر بسیار مثبتی در رشد سریع و قدرتمند سرویس موبایل هواوی داشته و علاوه بر آن برنامه حمایتی «ستاره درخشان» (the Shining Star) هواوی نیز پشتیانی مناسبی از حدود 10 هزار برنامه مختلف انجام داده است که یکی دیگر از دلایل رشد روز افزون این پلتفرم به حساب می‌آید.

پشتیبانی و سرمایه‌گذاری گسترده هواوی در بخش توسعه برنامه‌ها و در کل توسعه اکوسیستم مخصوص خود، یکی از برنامه‌های مهم هواوی در یک سال اخیر بوده که منجر به نتایج قابل توجه شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH