هواوی میت‌پد 10.8

هواوی تبلت جدید میت‌پد 10.8 و یک تبلت دیگر به همراه دو گجت پوشیدنی را معرفی کرد

شرکت چینی‌ هواوی از تبلت جدید میت‌پد 10.8 (MatePad 10.8) به صورت رسمی رونمایی کرد. دیروز نیز گزارش نسبتا کاملی درباره این تبلت منتشر شده بود. البته، هواوی یک تبلت دیگر را هم معرفی کرده است که در ادامه به بررسی مشخصات فنی آن می‌پردازیم. هم‌چنین، هواوی از یک مچ‌بند هوشمند و یک ساعت هوشمند مخصوص کودکان هم رونمایی کرد.

هواوی میت‌پد 10.8

تبلت جدید هواوی از یک پنل 10.8 اینچی IPS LCD بهره می‌گیرد که رزولوشن آن معادل 2560 در 1600 پیکسل است. تراکم پیکسل‌ها در هر اینچ از پنل میت‌پد جدید به 280ppi می‌رسد. این صفحه‌نمایش از قلم M-Pencil پشتیبانی می‌کند. به علاوه، شما می‌توانید یک صفحه‌کلید هم به این دستگاه اضافه کرده تا در صورت نیاز به تایپ از آن استفاده کنید.

هواوی میت‌پد 10.8

تراشه قدرتمند Kirin 990 در بخش پردازش مرکزی این تبلت حضور دارد. نسخه پایه میت‌پد جدید دارای 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است که کاربران می‌توانند نسخه دارای حافظه داخلی 128 گیگابایت را نیز خریداری کرده و یا ظرفیت آن را توسط کارت microSD افزایش دهند. در پوسته نرم‌افزار رابط کاربری EMUI 10.1 وجود دارد که برپایه سیستم‌عامل اندروید 10 توسعه داده شده است.

هواوی میت‌پد 10.8در این تبلت از چهار بلندگو استفاده شده است که هرکدام از آن‌ها توسط برند Harman Kardon تولید شده‌اند. هم‌چنین، هواوی در این بلندگوها از فناوری صدای Histen 6.1 خود بهره گرفته است. میت‌پد 10.8 از یک جک 3.5 میلی‌متری برای اتصال هدفون و سایر بلندگوهای خارجی کمک می‌گیرد. پورت USB-C را هم به مجموعه اتصالات سیمی این دستگاه اضافه کنید. یک باتری با ظرفیت 7500 میلی‌آمپر وظیفه روشن نگه‌داشتن تبلت هواوی را برعهده دارد. در بخش اتصالات بی‌سیم نیز این محصول از وای‌فای +6 پشتیبانی می‌کند.

هواوی میت‌پد 10.8

در بخش تصویربرداری محصول جدید هواوی یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسل وجود دارد. در پنل پشتی هم یک مجموعه دوربین با سنسور 13 مگاپیکسل مشاهده می‌شود. این دوربین از قابلیت فوکوس خودکار پشتیبانی کرده و گشودگی دریچه دیافراگم آن معادل f/1.8 است. هواوی تبلت جدید خود را در رنگ‌های طلایی (Champagne Gold) و خاکستری (Silver Gray) به بازار عرضه می‌کند. وزن دستگاه حدود 500 گرم و ضخامت آن فقط 7.2 میلی‌متر است.

هواوی میت‌پد 10.8

میت‌پد 10.8 هواوی از اواسط ماه اوت (اواخر مرداد) وارد بازار می‌شود. در حال حاضر، فقط مدل وای‌فای آن معرفی شده است که قیمت نسخه پایه (64/6 گیگابایت) به 2400 یوآن چین (340 دلار) می‌رسد. البته، این رقم در نسخه 6/128 گیگابایت به 2800 یوآن افزایش پیدا می‌کند. به نظر می‌رسد که هواوی مدل 5G میت‌پد جدید را معرفی خواهد کرد، چرا که برخی از نسخه‌های تراشه Kirin 990 دارای مودم مجتمع هستند.

هواوی میت‌پد 10.8

هواوی Enjoy Tablet 2

در صورتی که قیمت خرید میت‌پد برای شما گران است، شما می‌توانید با هزینه 1600 یوآن (230 دلار) مدل پایه (4/64 گیگابایت) تبلت Enjoy Tablet 2 را خریداری کنید. قیمت مدل 4/128 گیگابایت نیز به 1800 یوآن می‌رسد. هردو مدل این محصول از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کنند. تبلت اقتصادی هواوی دارای یک صفحه‌نمایش 10.1 اینچی بوده و رزولوشن آن معادل 1920 در 1200 پیکسل است. تراکم پیکسلی در نمایشگر Enjoy Tablet 2 به عدد 224ppi می‌رسد.

هواوی میت‌پد 10.8

واحد پردازش مرکزی محصول فوق از تراشه اقتصادی Kirin 710A بهره می‌گیرد که نسبت به تراشه میت‌پد بسیار ضعیف‌تر است. هرچند، این تراشه در میان چیپست‌هایی با عملکرد متوسط قرار دارد. Kirin 710A برروی فرآیند 12 نانومتری تولید شده است. چهار هسته Cortex-A73 و A53 نیز درون این تراشه تعبیه شده‌اند. به علاوه، تراشه گرافیکی Mali-G51 MP4 هم درون پردازنده گرافیکی قرار دارد.

هواوی میت‌پد 10.8

ظرفیت باتری Enjoy Tablet 2 معادل 5100 میلی‌آمپر است. این باتری با سرعت 10 وات شارژ می‌شود. در این تبلت فقط دو بلندگو وجود دارد. البته، تبلت مقرون‌به‌صرفه هواوی همانند میت‌پد به جک 3.5 میلی‌متری مجهز شده است.

این تبلت نیز در اواسط ماه اوت روانه بازار خواهد شد. اگر شما ساکن کشور چین باشید، می‌توانید از همین امروز پیش‌خرید آن را انجام دهید.

مچ‌بند هواوی TalkBand B6

مج‌بند جدید هواوی را می‌توان یک دستگاه تبدیل‌شونده نامید. شما می‌توانید از این دستگاه به عنوان یک مچ‌بند برروی مچ دست خود استفاده کنید و یا با جدا کردن آن از بند مربوطه یک هدفون بلوتوثی در اختیار داشته باشید. این مچ‌بند می‌تواند درون بند‌هایی از جنس سیلیکون، چرم و یا فلز قرار بگیرد.

محصول جدید هواوی دارای یک صفحه‌نمایش خمیده 1.53 اینچ آمولد است که تراکم پیکسلی آن به 326ppi می‌رسد. رزولوشن تصویر در این مچ‌بند معادل 188 در 460 پیکسل است. این مچ‌بند می‌تواند نوتیفیکیشن‌ها را از طریق اتصال به تلفن‌های اندرویدی (اندروید 4.4 و بالاتر) و iOS (نسخه 9.0 و بالاتر) نمایش دهد. علاوه‌بر موارد ذکر شده، TalkBand B6 تاییدیه IP57 را دریافت کرده و در برابر ذرات آب مقاوم است. نسخه دارای بند سیلیکونی مقاومت بهتری در برابر آب دارد.

هواوی در این مچ‌بند از یک سنسور اپتیکال ضربان قلب استفاده کرده است. به اضافه، این شرکت اکثر قابلیت‌های مرتبط با سلامتی کاربر را به مچ‌بند خود اضافه کرده است که می‌توان به سنجش اکسیژن خون (SpO2) و ردیابی خواب فرد اشاره کرد. در نتیجه، TalkBand B6 اکثر انتظارات یک کاربر از یک مچ‌بند هوشمند را برآورده کرده است.

باتری 120 میلی‌آمپری این مچ‌بند می‌تواند دستگاه را تا 3 روز روشن نگه دارد. این باتری از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود و کاربران نیازی به استفاده از شارژرهای اختصاصی ندارند. این مچ‌بند با تبدیل شدن به یک هدست بلوتوثی توانایی مکالمه تا 8 ساعت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

قیمت نسخه سیلیکونی مچ‌بند جدید هواوی از 1000 یوآن چین آغاز می‌شود و این در حالیست که قیمت نسخه دارای بند فلزی به 1500 یوآن افزایش می‌یابد.

ساعت هواوی Children’s Watch 4X

این ساعت هوشمند کوچک و بادوام برای کودکان ساخته شده است. Watch 4X تاییدیه 5ATM را دریافت کرده و وزن آن فقط 67.7 گرم بوده که برای کودکان، ایده‌آل و بسیار سبک به نظر می‌رسد. یک باتری 800 میلی‌آمپر نیز این ساعت را تا دو روز برای استفاده معمولی روشن نگه می‌دارد. لازم به ذکر است که این زمان برای حالت Power Saving به پنج روز افزایش می‌یابد.

یک صفحه‌نمایش 1.41 اینچی آمولد با رزولوشن 320 در 360 پیکسل درون بدنه ساعت تعبیه شده است. کیفیت تصاویر ثبت شده توسط دوربین سلفی این ساعت معادل 5 مگاپیکسل و رزولوشن دوربین اصلی آن نیز به 8 مگاپیکسل می‌رسد.

هواوی میت‌پد 10.8

ساعت کودکانه Watch 4X دارای فناوری NFC است و از سیستم پرداخت موبایلی Alipay پشتیبانی می‌کند. به عبارتی دیگر، کودکان می‌توانند از این ساعت به عنوان یک کیف پول الکترونیکی استفاده کنند. به علاوه، والدین نیز می‌توانند توسط این ساعت فرزند خود را تحت کنترل داشته باشند. ساعت جدید هواوی از سنسورهای متنوعی، مانند  GLONASS ،Galileo ،GPS و QZSS بهره می‌برد.

این محصول از تاریخ 19 اوت (29 مرداد) با قیمت 1400 یوآن در دسترس افراد قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH