آیفون 12 اپل

شرکت اپل تاخیر در زمان عرضه تلفن‌های سری آیفون 12 را تایید کرد

مدتی پیش شایعاتی درباره تاخیر در عرضه تلفن‌های سری آیفون 12 اپل در مقایسه با سال‌های گذشته منتشر شده بود. هرچند، این تاخیر زیاد نیست، اما حداقل تا چند هفته به طول می‌انجامد. امروز نیز اپل در گزارش مالی فصل سوم 2020 (که همان سه‌ماهه نخست 2020 به حساب می‌آید)، این موضوع را تایید کرده است. لوکا مائستری، مدیر ارشد بخش مالی اپل گفت: اپل در سال گذشته فروش نسل جدید آیفون‌‌های خود را از اواخر سپتامبر آغاز کرد و این در حالیست که تامین برخی از پروژه‌های شرکت ما در سال 2020 تا چند هفته به تاخیر خواهد افتاد.

به نظر می‌رسد که این موضوع نتایج گزارش مالی فصل بعدی اپل (سه‌ماهه سوم سال 2020)  را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد، چرا که مدل‌های آیفون 12 در این بازه زمانی، یعنی قبل از پایان ماه سپتامبر عرضه نخواهند شد.

طبق شایعاتی که قبلا مطرح شده‌اند، آیفون‌های جدید اپل همانند سال گذشته در ماه سپتامبر رونمایی خواهند شد، اما نباید انتظار داشت که این تلفن‌ها تا ماه اکتبر به بازار عرضه شوند. به غیر از این گزارش، دیروز هم شرکت کوالکام اعلام کرده بود که برخی از تلفن‌های پرچمدار با اندکی تاخیر روانه بازار خواهند شد. ما با توجه به این گزارش متوجه شدیم که تلفن‌های اپل نیز کمی دیرتر روانه بازار می‌شوند، چرا که کوالکام وظیفه تولید مودم‌ تلفن‌های آیفون اپل را بر عهده دارد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH