تصاویر کیس‌های سامسونگ گلکسی نوت 20 لو رفت

در حالیکه چند روز بیشتر تا معرفی گوشی‌های سری گلکسی نوت 20 باقی نمانده است، مجموعه‌ای از رندرهای رسمی کیس‌های این هندست‌ها توسط منبعی به نام Roland Quandt منتشر شده‌اند.

در بین این کیس‌ها یک کاور چرمی ساده برای پشت و کناره‌ها وجود دارد که از بافت آن می‌توان تشخیص داد که از جنس سیلیکونی نیست.

دو نوع کاور فلیپ هم وجود دارند که در نوع خود جالب‌توجه هستند. نوع اول بسیار شبیه به کاور Smart Clear View با پوشش ضدمیکروبی (یا همان کاور S-View Flip  برای گلکسی S20) است که قبلا نیز فاش شده بود. این کاور یک نوار باریک شفاف برای نمایش دادن نمایشگر زیرش دارد و به شما اجازه می‌دهد تا هنگام بسته شدن کاور از یک اینترفیس اختصاصی استفاده کنید. نوع دوم نیز یک کاور فلیپ معمولی بدون هیچ قابلیت S-View است، اما در عوض یک جای مخصوص برای گذاشتن کارت بانکی یا ID کارت دارد.

همه این کیس‌ها در رنگ‌هایی ارایه شده‌اند که با رنگ گوشی‌ها مطابقت دارند، هرچند که ما در بین آن‌ها هیچ کیس سفیدرنگی را برای رنگ ‌Mystic White Ultra نوت 20 نمی‌بینیم. به‌هرحال این تصاویر نشان می‌دهند که انواع کیس‌ها با رنگ‌های مختلف برای گوشی‌های سری نوت 20 وجود خواهند داشت. البته ما امیدواریم که شاهد بازگشت کیس‌های آلکانترا (Alcantara) از زمان گلکسی S8 و S9 که فقط برای سری نوت 8 ارایه شد باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH