تصاویر محافظ نمایشگر هواوی میت 40 پرو فاش شد

هواوی قول داده است که سری میت 40 بدون هیچ تاخیری معرفی خواهد داشت. ما انتظار داریم که این سری در ماه سپتامبر یا اکتبر رونمایی شود. تاکنون اطلاعات کمی درباره این گوشی‌های فاش شده، اما طبق تصاویری که امروز از محافظ نمایشگر میت 40 پرو منتشر شده است، این هندست دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی با لبه‌های خمیده و حاشیه‌های بسیار باریک خواهد بود و هیچ بریدگی یا حفره‌ای برای دوربین سلفی نخواهد داشت. به این‌ترتیب، میت 40 پرو هم مثل میت 40 از طراحی ناچ استفاده نخواهد کرد.

همانطور که می‌دانید هندست‌های سری میت همیشه رده‌بالاترین اسمارت‌فون‌های هواوی بوده‌اند و مدیران این شرکت بارها تایید کرده‌اند که برخلاف گوشی‌های سری P که بیشتر روی عکاسی متمرکز هستند، سری میت از جدیدترین تکنولوژی‌های موجود استفاده خواهند کرد.

این بدین معنی است که ما احتمالا برای اولین بار شاهد استفاده از فناوری دوربین زیر نمایشگر روی سری میت 40 خواهیم بود. این تکنولوژی در حال‌حاضر فقط روی نمونه‌های اولیه برخی از گوشی‌های سازندگان خاص قابل‌دسترس است. البته اگر این فناوری به‌موقع آماده نشود، هواوی ممکن است از یک دوربین سلفی ساده روی گوشی‌های میت 40 استفاده کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH