اسامی مدل‌های سه‌گانه سری گلکسی نوت 20 در وبسایت سامسونگ رویت شد!

شرکت سامسونگ به احتمال فراوان در روز 5 آگوست از هندست‌های سری گلکسی نوت 20 رونمایی خواهد کرد. با وجود طرح گمانه‌زنی‌های متعدد پیرامون این گجت‌ها ظاهرا تاکنون غول کره‌ای در سرپوش گذاشتن روی یک راز بزرگ موفق بوده است. سال گذشته سامسونگ از اسمارت‌فون‌های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس رونمایی کرد. پیش از این اتفاق‌نظر جمعی کارشناسان از معرفی 3 مدل مختلف سری نوت 20 با اسامی گلکسی نوت 20، نوت 20 پلاس و نوت 20 اولترا طی سال جاری حکایت داشت.

بعدها گزارش شد که کاربران صرفا شاهد عرضه 2 مدل با اسامی گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا خواهند بود. کلیه شایعات مطرح شده طی ماه‌های گذشته بر 2 مدل مذکور متمرکز بودند. پیرو گمانه‌زنی‌های سابق اکنون به‌نظر می‌رسد که سری گلکسی نوت 20 شامل 3 مدل مختلف خواهد بود. اخیرا یکی از کاربران توئیتری با شناسه TechHighest@ موفق به مشاهده اسمارت‌فون گلکسی نوت 20 پلاس در وبسایت اسپانیایی سامسونگ شده است. مطمئنا چنین ادعایی می‌تواند از اساس نادرست باشد؛ اما با توجه به عرضه مدل‌های سه‌گانه سری گلکسی S20، معرفی خانواده گلکسی نوت 20 در 3 مدل مختلف نیز چندان دور از انتظار نخواهد بود.

آیا گلکسی نوت 20 پلاس وجود خارجی خواهد داشت؟

با توجه به ماهیت کاملا اسرارآمیز گلکسی نوت 20 پلاس، تعیین تفاوت‌های این هندست با 2 گجت دیگر کاری دشوار به‌نظر می‌رسد. با این‌حال به لحاظ منطقی این محصول از جنبه ابعاد، مشخصات دوربین و نمایشگر با 2 دستگاه دیگر تفاوت خواهد داشت. همچنین گزارشات پیشین از عرضه ورژن LTE گلکسی نوت 20 به بازار حکایت داشتند. بنابراین این مدل احتمالا تحت‌عنوان گلکسی نوت 20 به بازار عرضه شده و نسخه 5G فعلی نیز با نام گلکسی نوت 20 پلاس در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. البته این موارد صرفا در حد گمانه‌زنی‌ هستند و عرضه یا عدم عرضه گلکسی نوت 20 پلاس در آینده‌ای نزدیک روشن خواهد شد. از این گذشته محتوای تبلیغاتی اخیرا منتشر شده توسط شرکت مخابراتی AT&T صرفا به عرضه 2 مدل مختلف اشاره می‌کند. بنابراین در مقطع کنونی هیچ سناریویی قطعی نیست.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که گلکسی نوت 20 بسته به منطقه جغرافیایی عرضه احتمالا از تراشه‌های اسنپ‌دراگون 865 پلاس یا اگزینوس 990 بهره خواهد برد. ورژن استاندارد این هندست احتمالا مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. از سوی دیگر گلکسی نوت 20 اولترا نیز احتمالا از یک نمایشگر 6.9 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی و مدل ارتقایافته قلم S Pen بهره می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH